Gå til innhold

Følger det med fottrekk og regntrekk til sportsdelen til City Crossen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du har kjøpt vognen i Norge følger ikke fottrekk med. I sverige får man med fottrekk og stelleveske.

Det stemmer ikke helt, det er ekstrautstyr der og, men man får det ofte med i en pakkepris.

Om du har kjøpt vognen i Norge følger ikke fottrekk med. I sverige får man med fottrekk og stelleveske.

Det stemmer ikke helt, det er ekstrautstyr der og, men man får det ofte med i en pakkepris.

Det var ikke snakk om noen pakkepris når jeg kjøpte vognen i sverige.

pris for vognen med alt er jo den samme i sverige og norge. men man få den billigere pga valuta. Vi sparte 1200 på vognpris, men siden vi fikk med fottrekk og stelleveske sparte vi enda mer. Fottrekk koster vell 800 1000 i norge og stelleveske rundt 800.

Annonse

Jeg har ikke fått med annet enn stormtrekket på kjøpet til en rimeligere pris da vi kjøpte i Sverige for 4-5 år siden. Stelleveske spurte jeg aldri etter da jeg hadde en annen og det var aldri noe snakk om at den fulgte med da.

Nå skal vi strax bestille ny og vi må iallefall bestille stormtrekk osv utenom, men nå har de en pakke de tilbyr med parasoll, stelleveske og stormtrekk til en rabatterte pris. Men det følger ikke automatisk med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...