Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Testet posetiv test på tirsdag

Fikk litt brunt utflod onsdag og torsdag

I dag har det vært som onsdag og torsdag, litt brunt utflod

Men fikk en større blødning plutseligt :/

Det har ikke kommet mer etter den gangen jeg var på do!!

Jeg blir så forvirret og tullete i hode av dette !!!

Noen som. Har vært gravide som har vært i samme båt ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143981958-for-en-start-p%C3%A5-helg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men kan du ikke ringe klinikken der du går å høre før de stenger før helgen ? De har sikkert en forklaring. Gode tanker oversendes. Må ærlig innrømme at jeg er livredd for det samme og sjekker ørten ganger om dagen. Testet pos på torsd... Inbilte meg at jeg kom til å bli rolig, men er jo mer stressa nå enn jeg var de 14 rugedagene....

Gjest Trulte med to små

Jeg ønsker deg masse lykke til og håper det går bra tross blødningene.

Jeg vet hvordan det er og det er så fælt å oppleve at...

Man hører jo og leser her inne på forumet om flere som opplever blødninger i svangerskapet, men at det likevel går bra, så vi får håpe det!

Sender deg en stor støtteklem!

Gjest Trulte med to små

Jeg vet ikke, men kan du ikke ringe klinikken der du går å høre før de stenger før helgen ? De har sikkert en forklaring. Gode tanker oversendes. Må ærlig innrømme at jeg er livredd for det samme og sjekker ørten ganger om dagen. Testet pos på torsd... Inbilte meg at jeg kom til å bli rolig, men er jo mer stressa nå enn jeg var de 14 rugedagene....

Skjønner deg jeg Aaleve, for jeg blir sikkert likedan om jeg tester positivt igjen!

Men prøve å hold motet oppe og prøv å kose deg med det faktum at du er GRAVID!!

Lettere sagt en gjort, men jeg håper alt jeg kan for deg, at alt går bra og det gjør det! Basta! :)

Stor klem :)

Aldri opplevd pos test så er litt i sjokkfasen egentlig. Har vært så opptatt av alt en må igjennom å dårlige pessimistiske tanker at det at man faktisk Jan lykkes har blitt sånn i andre rekke. Merkelig men er jo veldig glad men ogsåveldig redd. Men jeg skal tenke positivt;) takk for hyggelige ord:)

Annonse

Gjest Trulte med to små

Blir litt lettere av og lese at flere opplever/opplevde det samme ;)

Håper virkelig at egget klamrer seg fast :) Jeg fikk satt inn 2 egg, håper jallefall det ene vil være med på reisen :)

Da går vi for tvillinger begge to vel? ;) Kan liksågodt få 2 jeg når jeg har ventet så lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...