Gå til innhold

Ja ser ut som at num 3 er en luring her å... Så rart...

Anbefalte innlegg

Her har jeg aldri kjent på murringer og kynnere i de to tidligere svangerskapene mine, men derimot nå i uke 36 har de virkelig komment for fullt. Har hatt litt siden uke 30 men begynner å ta seg opp slik at en blir litt andpusten og det er vondt... Rart at det har seg slik med mange 3 gangs.. Har vi lissom lik livmor alle etter 2 tidligere fødsler?

Fortsetter under...

ja nr 3 er en luring, venter egentlig på å føde termin 24 oktober men siden begge mine kom 4 dager og 6 dager før trodde jeg egentlig at jeg skulle føde før, men har ikke noen tegn på at d skjer i nrmeste fremtid=( er egentlig litt deprimert når jeg våkne ropp og ikke noe har skjedd:P

masse masrier og murringer og kynnere ikke noe i de forrige svangerskapenen mine. MEn har lest at d er vanslig med m i 3 svangerskap.....

ja nr 3 er en luring, venter egentlig på å føde termin 24 oktober men siden begge mine kom 4 dager og 6 dager før trodde jeg egentlig at jeg skulle føde før, men har ikke noen tegn på at d skjer i nrmeste fremtid=( er egentlig litt deprimert når jeg våkne ropp og ikke noe har skjedd:P

masse masrier og murringer og kynnere ikke noe i de forrige svangerskapenen mine. MEn har lest at d er vanslig med m i 3 svangerskap.....

Når har du termin? Fått sjekket om disse kynnerne og murringene har modnet deg ?:)

Når har du termin? Fått sjekket om disse kynnerne og murringene har modnet deg ? :)

termin neste onsdag er så lei. Nei har ikke d.. Bor i england så vet ikke hva jeg skal si til legen min, håper virkerlig på under i natt!!!!! når er terminen din??? sitter her med sterke kynnere og nedpress er så lei! skjer jo ikke noe alikevel. Får prøve rikshospitalets sexoppskrift hihi :P

når er terminen din??? har jo ekstra store forventninger siden begge min kom før termin de andre gangene, emn har nå insett at d blir overtid mest sannsynelig denne gangen=(

Jeg har ikke termin før 15. November og ser for meg noen harde uker frem til da med kynnere og murringer som blir verre å verre:/

selv om du bor i England må du da kunne be de sjekke deg og evt strippe deg noen dager før termin. Det skal jordmoren min 2 dager før termin siden jeg er flergangsgravid ...

Men Du får sikkert babyen din innen onsd;)

Er så spent! Har termin den 26.10. og har etter siste modningsakupunktur på mandag fått masse harde og vonde kynnere. Dette er også min 3. gutt/jente....har to gutter fra før på 5 og 1 år, som begge kom på overtid. Så det blir jo veldig spennende å se om akupunkturen vil ha noen effekt.

Lykke til dere andre snart 3 barnsmødre :)

Annonse

Dag 3 på overtid men nr.3. Har prøvd modningsakupunktur men ser ikke ut som at det hjelper. Nr.1 kom 9 dager før termin og nr.2 kom 14 dager over termin og da ble jeg igangsatt. Regner med jeg må bli satt igang denne gangen også.

Dag 3 på overtid men nr.3. Har prøvd modningsakupunktur men ser ikke ut som at det hjelper. Nr.1 kom 9 dager før termin og nr.2 kom 14 dager over termin og da ble jeg igangsatt. Regner med jeg må bli satt igang denne gangen også.

har hørt at når man har fått 2 barn før kan man forvente å få ungen rundt samme tid med nr. f eks jeg fikk min første 4 dager før og min 2 6 dager før termin da skulle jeg forvente å få nr 3 mellom 6-4 dager før termin men ikke noe skjer... Er så kjedelig å gå å vente.... Er det hardere å bli i gangsatt???? er redd s skjer med meg jeg=( eder masse fødestøv til dere****

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...