Gå til innhold

Jeg har en ekstra sans..

Anbefalte innlegg

Siden mine følelser har stemt på mange, får jeg nå daglig mange mail på innboksen der folk ønsker å bli spådd. Derfor ønsker jeg å fortelle litt om meg selv.

Jeg er født med en ekstra sans, som jeg etterhvert har forstått at jeg har pga diverse oppleveler. Jeg er ikke synsk, og jobber ikke som spådame. Men jeg føler energi, følelser og signaler ved å høre om et menneske. Jeg kan se mennesker i dybden. Jeg ser energinen som er rundt ethvert menneske. Og den energien kan fortelle meg veldig mye.

Jeg kan fortelle dere om deres følelser og om ting som vil skje i livene deres, men det er jo kun hvis dere lar det skje / eller ikke gjør noe med det. Jeg er nøytral, der og da.. dere selv bestemmer hvordan veien VIDERE skal gå.

Min egen energi forsvinner etter at jeg -ser- 3 mennesker. Derfor kan jeg ikke svare på mange om dagen. Håper på forståelse.

ønsker dere svar på noe, fortell meg litt om deg selv - gjerne utseende.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143981915-jeg-har-en-ekstra-sans/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Skulle gjerne likt å vist litt om jobb. Også er jeg jo nyskjerrig på den lille i magen, om den har fått ei sjel enda da? :P (men vil ikke vite kjønn!) Jeg lurer også litt på hvem jeg har rundt meg som jeg ikke kan se, om dette er noe du kan få inn. Eller om det er noe spessielt som bare detter inn i hodet ditt.. Ellers så må du bare lese som du vanligvis gjør.

Men mest av alt ønsker jeg at om du klarer å komme innpå typen min, se på ham og se hva som kan hjelpe ham, og hva jeg kan gjøre for å hjelpe ham.. Men gjerne ta dette på pm.

Setter stor pris på svar! Snillt av deg å gjøre dette :)

-Kan trekke kort på deg til gjengjeld, men må si jeg er ikke helt i fokus fortiden.

Jeg er 22 år, er skorpion, liker naturen og føler meg ikke hjemme i denne verdenen her! Har mine evner jeg og. Jeg har alltid vert ganske spesiell. Har adhd/add. Jeg har brunt, langt hår, blågrå øyne om sommeren og grønne om vinteren. Skryting er oppskrytt og jeg kan innrømme at jeg er ganske pen.

Typen min er meget spesiell, han er en såkalt leder-type og jeg har aldri møtt noen som kan måle seg med ham på noen måte, og det er ikke bare mitt forelska blinde syn som sier dette. Dette er en mann som virkelig får det til! Han er også den vakreste jeg noengang har sett. Ganske høg, brunt hår og brune øyne, perfekt smil. Han er fra Nederland og er 26 år. Han er som meg og føler seg ikke hjemme i denne verdenen han heller. Han er fiskene men med avskårne følelser.. Da han var liten var han veldig ''på nett'' som han sier, og han har fremdeles mange evner.

Endret av Laluuna

Siden mine følelser har stemt på mange, får jeg nå daglig mange mail på innboksen der folk ønsker å bli spådd. Derfor ønsker jeg å fortelle litt om meg selv.

Jeg er født med en ekstra sans, som jeg etterhvert har forstått at jeg har pga diverse oppleveler. Jeg er ikke synsk, og jobber ikke som spådame. Men jeg føler energi, følelser og signaler ved å høre om et menneske. Jeg kan se mennesker i dybden. Jeg ser energinen som er rundt ethvert menneske. Og den energien kan fortelle meg veldig mye.

Jeg kan fortelle dere om deres følelser og om ting som vil skje i livene deres, men det er jo kun hvis dere lar det skje / eller ikke gjør noe med det. Jeg er nøytral, der og da.. dere selv bestemmer hvordan veien VIDERE skal gå.

Min egen energi forsvinner etter at jeg -ser- 3 mennesker. Derfor kan jeg ikke svare på mange om dagen. Håper på forståelse.

du må beskytte deg mot andres energier... det er derfor du opplever å bli tappet for energi etter en reading...

Mediter at du sitter omgitt av en lyskule, som ikke tillater annen energi inn på deg, eller be engler om hjelp til beskyttelse...

Jeg personlig går med krystall på meg hele dagen - en karneol.. den beskytter meg mot andres energier.

Jeg pleier også å meditere på denne setningen "jeg gir slipp på andres energier, og tar tilbake mine egne"

hvis du vil, så lurer jeg på om du får opp noen baby i magen min snart.... :P

03.11.83

Hei!

Jeg er ny på forum, men ikke ny i forhold til prøverørsbehandlinger. Har 3 mislykkede forsøk bak meg, og prøver nå for siste gang! En gang må bli den siste og jeg kjenner det er slik for meg. Har rukket å bli 41 år- ingen barn fra før.

Er det noen her inne som kan se hvordan mitt neste forsøk ender?

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Hei :)

Jeg bare lurer litt på om du ser hvilket kjønn som gjemmer seg i magen min jeg? Jeg er idag 35+1 uke.

Nå på onsdag som kommer (24.10) skal jeg på sykehuset for vekstkontroll, han/hun ble målt til å være rett under 2000gr i uke 32, og pga min hemmende bekkenløsning vil de ikke at baby skal bli for stor og snakket om igangsetting.

Ser du noe ang dette? Blir jeg satt igang eller skjer det naturlig?

Så lurer jeg på hvis du ser at det skjer naturlig om du ser noe om når? Jeg har termin 27.11.12, men den siste tiden har jeg vert så dårlig. Mye falske rier, nedpress, støt oppi ja og veldig dårlig i magen. Nesten som jeg føler fødsel skal starte når som helst :o

Jeg er 21 år og har en sønn på snart 2,5 år fra før. Jeg har brune øyne og stripet blondt/brunt hår. Er ca 164cm høg. Håper dette hjalp litt :)

F:14.10.91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...