Gå til innhold

for tidlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei,jeg lurer på d samme.. har aldri brukt å følge med på el,mn av en eller anna grunn så begynte jeg å tenke på det etter jeg å typen hadde mye sex ei uke.. har en app på mobilen som jeg kan fylle inn når jeg har mens og samleie så forteller den meg fruktbarhetsprognose og el dag.. så jeg skulle fylle inn dagene jeg hadde samleie å da såg jeg at d var el dagen etter vi hadde samleie..1 dpo ingenting mn fra 2 dpo til nå altså 7dpo har jeg hatt hodepine,mensmurringer,stikninger i livmorsområdet,litt hvit utflod, litt vondt under armene å nåkka kløe..er ikke så trøtt tror jeg ikke..er det noen andre som hare vert gjennom det samme å har noen ting å si om det?? har tatt to tester å begge var negative..det er såklart tidlig å ta test vet jeg..mn klare ikke vente.. det var ikke planlagt.mn kjenner nå når jeg leser om andre sine sympt så bli jeg ivrig.. så tenker kanskje jeg kan være så innstilt på å være gravid nå at kroppen får syptomer deretter:( glad på svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143981870-for-tidlig/#findComment-144650784
Del på andre sider

hei, jeg visste ikke at det fantes en sånn app, kanskje jeg skal sjekke det ut... men trodde at det ikke var et fasitsvar når man har el, at hos noen inntreffer den tidlig eller sent i syklusen, og at noen ganger har man ikke el i det hele tatt... har også hørt at det er mulig å ha el to ganger per syklus men om det er vanlig vet jeg ikke.. hvis man følger med noen måneder finner man kanskje et mønster? det høres ut som du har symptomer ja, men vet også av erfaring at når man tenker at man er gravid så kjenner en mye rart ;-) jeg har også noen av symptomene du nevner ovenfor men mulig jeg bare kjenner ekstra etter fordi at jeg vet at muligheten for at jeg KAN være gravid er der... kjedelig å vente! Lykke til ihvertfall!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143981870-for-tidlig/#findComment-144651052
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...