Gå til innhold

Uff, nå har jeg det ikke så bra, kan det være kroppen som klargjør seg til fødsel?

Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg hatt løs mage og løpt på inntil 6 ganger, fryktelig kvalm og dårlig matlyst. Kjenner også at hormon-nivået når nye høyder og gråter lett. Har mye melkeaktig utflod og all energi er blåst bort. Har mange lange og sterke kynnere som både river og murrer -dog uregelmessig. Barnevakta er flere timer unna og skal egentlig ikke komme før halvannen uke. Bør jeg framskynde det eller kan jeg gå sånn her i mange uker? Er tredjegangs og kjenner til dels igjen symptomene, men jeg synes det er så tidlig. Er bare 37+2:(

Fortsetter under...

Slik kan du nok gå noen uker dessverre. Har hatt det slik i to. Er 40+0 nå i dag. Men kan jo håpe att det er noe som skjer vis du ønsker det:) men beste er jo att den lille er inne litt til :)

Ja, jeg vil ikke at han skal komme riktig enda. Synes det er litt tidlig, men blir litt urolig for jeg føler meg veldig rar i kroppen. Akkurat som en indre uro, klarer liksom ikke å finne roen i natt og det pleier IKKE å være et problem ellers. Får bare håpa at lillemann har det bra inni der:)

Har det slik jeg også, vært urolig både jeg og den lille i magen noen netter nå. I natt derimot har jeg hatt mye kynnere, nedpress og løs mage (føler magen knurrer og romler konstant). Og det blir en ikke akkurat roligere av... Er i uke 33 jeg da, og den lille er langt fra festet her han ligger ned hodet under ribbenet mitt...

God bedring til oss begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...