Gå til innhold

Noen som har testet negativt om kvelden, for så å få positiv morgen etter? på G-test..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har og anelser om at noe kanskje skjer. Våknet med urringer og tenkte. Faen nå kommer tanta.. to dager før tiden. Men kommer ikke på om murringene kanskje kommer da. Puppene er ømme, men det pleier de å være før mensen. Men så begynte det å stikke litt på høyre side. Som om det kommer fra eggstokken. På kvelden har jeg hatt tre ganger med sure oppstøt ( jada... full kontroll.. teller og noterer :P hehe) MEN negativ test.

Hcg stiger hele tiden, så det er absolutt mulig å få et annet resultat i morgen. Her ble cb så godt som negativ på morgenurin i dag, kun er übersvak strek som nesten forsvant da testen tørket. Men i kveld, på bare noen timers kveldsurin kom det et klart og tydelig kryss. Så tydelig at hcg har steget de siste 16 timene.

Lykke til :D

oi:):)

gratulere så mye, kjenner den følelsen der:) husker så godt jeg også testet svakt svakt positivt med de ungene jeg har og da var det så fantastisk dagen etter da testen ble knall:):) moro!!

Lykke til i svangerskapet:) Bumblebee!

Annonse

Jeg hadde en negativ test på kvelden og tre tydelig positive morgenen etter(trodde ikke helt på den første, hihi). Så det er absolutt mulig ja! :) Hcg nivået stiger jo hele tiden og er på det høyeste om morgenen.

Dette var tre/to dager før forventet mens. Skjønte at det kunne være noe når luktesansen gikk amok da jeg var med ei venninne som jobber på polet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...