Gå til innhold

Julegaver og kalendergave til gutt som vil være 2 år og 3 mnd i desember!

Anbefalte innlegg

Tips? Syns det er spesielt vanskelig med kalendergaver! Små biler fikk han ifjor, så trenger ikke mer av det. Duplo har han masse av. Godterier er uaktuelt. Syns det virker så mye lettere til jenter ;) setter stor pris på tips til bode kalender og julegaver :)

Fortsetter under...

Søstrene Grene har mye fint til kalenderen, småting som ikke koster mange kronene, alt fra sprettballer til klistremerker og fargeblyanter, maleskrin osv. Da min eldste var på samme alder som din, malte vi en stor plakat sammen, med skog og gress osv, som vi hang på veggen vedsiden av kalenderen. Så kjøpte jeg inn forskjellige typer klistremerker (av dyr, blomster, prinsesser, biler ++), slik at hun fikk noen nye ting å klistre på plakaten sin hver dag, i tillegg til litt andre ting innimellom da. Det var kjempestas, og hun syntes det var Så gøy å selv få bestemme hvor hun skulle klistre på de forskjellige tingene, og se hvordan plakaten fikk mer og mer innhold for hver dag. Så det kan absolutt anbefales, og ikke blir det særlig dyrt heller :)

Jeg har to gutter og jeg pleier å kjøpe en del ting som de uansett trenger. Ikke bare billige ting, men hvis jeg uansett må kjøpe det, så har det jo ingenting å si. Feks trengte de nye drikkeflasker i fjor, så da fikk de det en dag. Sokker, underbukser og strømpebukser får de aldri nok av. Tannbørster må jo byttes ut... I tillegg har eldste fått ting han kan lage julegaver av (yngste har vært litt liten til det, men blir antagelig noe i år). Julenissedrakter har de også fått (pysjer fra h&m), de blir brukt på nissefest i barnehagen + flere ganger (på dagtid) i romjula. Lys til luciafeiring i barnehagen. Pepperkakeformer hvis dere ikke har det fra før, evt barnekjevle.

Tegne- og malesaker. Små bøker, jeg fant noen på salg til 10-20kr i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...