Gå til innhold

Treningsklær i store størrelser?

Anbefalte innlegg

Blir så oppgitt, er det ikke menngen at store (ja si tjukke) skal trene?? Er det ikke meningen at store dames skal ha komfortabelt tøy å bevege seg i?

Sliter max med å finne treningstøy i str 46-48. Synes det meste slutter på 40 og til nød 42.

Er det noen som bruker 46-48 i tur/treningstøy, hvilket merke? Hvor kan jeg få tak i? Hvem selger?

Kan jo bli lurt å tro at XXL selger stort treningstøy, men jeg har ikke funnet noe...

Fortsetter under...

Stormberg sine klær er ganske romslige i størrelsen. Jeg bruker til vanlig L og har nettopp begynt å trene. Kjøpte en treningsbukse i str. M hos Stormberg. Passa helt perfekt :)

Ta deg en tur innom Stormberg og prøv på. Jeg tror du vil bli overrasket.

Stormberg sine klær er ganske romslige i størrelsen. Jeg bruker til vanlig L og har nettopp begynt å trene. Kjøpte en treningsbukse i str. M hos Stormberg. Passa helt perfekt smile.png

Du bruker L? Er du str 46? Jeg må vanligvis ha XL eller XXL, men skal prøve Stormberg. Takk for tips:-)

HI

Annonse

Jeg er en str 44-46, ren 46 på undergroppen.

Jeg er veldig fornøyd med Stormberg og Skogstad. Kjøper og en del på H&M og Ellos, pluss at jeg har markadrakt/langrennstøy fra Bjørn Dæhlie. Sistnevnte bestilte jeg på nett, for de finnes faktisk i ganske store størrelser (har en kollega som er minst en str eller to større enn meg som også har dette settet), men ingen butikker tar det inn.

Jeg syns treningsklær generelt er små i størrelsen (har ikke forsøkt stormberg), jeg har stort sett en størrelse større i treningsklær enn andre klær, rett og slett for å slippe og vise alle valkene og for å få dekt rompesprekken... Og jeg er ikke spesielt stor, bare noen få kilo mer enn jeg burde vært...

Stormberg sine klær er ganske romslige i størrelsen. Jeg bruker til vanlig L og har nettopp begynt å trene. Kjøpte en treningsbukse i str. M hos Stormberg. Passa helt perfekt smile.png

Jeg bruker ca. 46 i overdeler og kjøpte en fleecegenser i str. xxxxl/4xl den var akkurat passe, men stygg i fasongen. Den kjøpte jeg på stormberg.no. Fant den i kategorien store str. Ett par av kundene hadde allerede sagt de var små i størrelsen, og svaret til stormberg var at de ikke hadde fått tilbakemelding på det av andre og at de skulle være normale.

De vanlige klærne til stormberg varierer helt enormt. Kjøpte en allværsbukse i str. L, den var litt stor til meg, eviglang i beina (jeg er 173 cm) og litt trang over magen. Dette var en unisexmodell, så den var omtrent som forventet. En annen gang kjøpte jeg superundertøy til en venninne i str. xS. Denne fikk min datter som da var 4.5 år.

Mener det finnes behagelige treningsklær på sparkjøp. Har ikke handla der selv, men kjenner flere "store" som har. De har vært veldig fornøyde selv, samt at prisen ikke har vært helt på trynet. Verdt et forsøk?

Stormberg sine klær er ganske romslige i størrelsen. Jeg bruker til vanlig L og har nettopp begynt å trene. Kjøpte en treningsbukse i str. M hos Stormberg. Passa helt perfekt :)

Du bruker L? Er du str 46? Jeg må vanligvis ha XL eller XXL, men skal prøve Stormberg. Takk for tips:-)

HI

Jeg er ca.42-44, men om du prøver L i Stormberg sine så vil jeg tro at det skulle passe for de er romslige og har fin passform :)

Tuuusen takk, damer smile.png

Denne tråden skal bokmerkes og så skal jeg på shopping til helgen.

Eller kanskje jeg skal sitte i sofaen og bestille på nettet? wink.png Et sted må jo treningen begynne...

HI

Ta deg heller en butikkrunde og prøv på. Da vet du at du får noe du liker, som sitter bra og som du er komfortabel med å bruke på trening.

Lykke til da! :)

#3 & #11

Annonse

Prøv merket twentyfour, de selger det på blant annet sport1 butikker. Eller besøk nettsia twentyfour.no , de har store størrelser. På jakker og overdeler bruker jeg vanligvis str 46, men twentyfour sine 40-42 passer meg.

Bukser er litt vanskeligere men jeg har funnet bukser fra twentyfour som passer meg. Ellers så er HM sine treningstights store og behagelige i størrelsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...