Gå til innhold

Hvor lang tid på forhånd skal man bestille 3d?

Anbefalte innlegg

Er 19+2 i dag og vi har bestemt oss for å se vesla på 3d etterhvert. Siden vi bor et par timer unna Oslo, så blir det på en av de private klinikkene rundt omkring Oslo-området. Noen her som aner når man bør bestille? Og hvilken uke som er best av uke 24 og uke 27? Sambo jobber langt unna og er bare hjemme hver tredje uke, så det må bli en av disse to ukene.

Setter pris på svar! :)

Fortsetter under...

vi fikk time ganske fort og hadde ulike muligheter til å bestemme oss for dato :) tror ikke du må bestille altfor tidlig, mn siden samboeren din er hjemme så sjelden så kan det være greit å bestille i god tid :)

Annonse

På Ultralydklinikken på Lysaker er det veldig populært og greit å våre tidlig ute. Vi bestilte for sikkert én måned siden og skalneste tlf? Da er jeg 27 uker på vei. Perfekt! Ettermiddagsidene er vanskeligst å få tak i da.

Forrige svangerskap var jeg på 3D i uke 28. det var helt perfekt :)

jeg var på spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. Anbefales på det sterkeste. en utrolig dyktig lege der som sjekker alt og forklarer godt underveis, samtidig som han var opptatt av å få tatt fine å klare bilder av vesla. skal dit igjen denne gangen også :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...