Gå til innhold

Min fødsel nr 3 :)

Anbefalte innlegg

Er 2 veke sida da men bedre seint enn aldri og skrive her :)

Eg våkna i 4 tida på natta av at eg hadde vondt i magen og fikk ikkje sove meir.. men sidan eg hadde vert plaga me masse maserier i vekesvis tenkte eg ikkje på at de kunne vere rier :P men so gjikk de opp for meg at jo dette ER rier :) vekte gubben og sa ifra at no endelig var de i gang på orntli :) ringde til bestemor som må kjøre ca 30 min for og passe dei andre 2 barna :) ho var på plass hal 6 og vi reiste kvart på 6 til sjukehuset. kom dit ca kl 7 :)

Fikk frokost med engang vi kom så vi hadde energi til fødselen :)

kl: 07.30 fikk eg på sann ctg registrering og blei undersøkt.. 4 cm åpning :) då er vi igang ingen tvil om de :)

Gjikk inn på fødestova i 8 tida da eg fikk på meg den sexy nettingtrusa med den store bleie nedi :P og den lekkre blå sjukehus sjorta :P

Der prøvde eg og slappe av mellom taka som blei kraftigare for kvar rie, til min store fortvilelse hadde dei ikkje lystgas på sjukehuset lenger :( fikk noke akupunktur nåler i ryggen men de var ikkje noke godt og ikkje hjalp de heller so dei måtte jm ta utienn ganske fort :P vart berre meir ubehagelig..

Kl: 09.30 forsatt berre 4 cm åpning.. da tenkte eg all den smerter for ingen nytte? eg vil ha epudural NO... men nei eg måtte vente litt til..

riene økte på og de begynte og bli satan so vondt, klarte ikkje gå over golvet engang :( følte at ongen raste ut av meg.. men jm sa de va viktig og få gått p do og tømme blæra..

Kl: 10.30. 8 cm åpnig og jm tok vatnet, ingen tid til epudural, fikk litt panikk da ja.. ingen smertestillande liksom.. hallo?? kor de skal gå da, ha dokke tenkt og ta livet av meg? :P

men de gjikk fort etter vatnet va tatt, låg og vrei meg i smerter og slo i senga og bante og skreik i en halvtimes tid til pressriene begndte :) de var jaggu godt når dei sette inn.. trudde serøst eg skulle dø der og da :P

Pressa et par press tok ca 10min so kom de ei lita skrikande jente ut :) og da var smerten glømt for dinna gangen og :P slapp og sy til og med ) og var vldig stolt over att eg klarte de uten smertestillande :)

Ho var 3640 gram og 50 cm lang og 35 rundt haude :) PERFEKT :) <3

Lykke til dere so skal føde i nærmaste framtid :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143981669-min-f%C3%B8dsel-nr-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...