Gå til innhold

"Rasler" i eggstokkene?

Anbefalte innlegg

Altså....

Fikk mensen i dag, og ble skuffa! Vi har ikke bestemt oss å prøve på nr 2 ennå (nr 1 er 14mnd), og ingenting skulle tilsi at jeg kunne ha blitt gravid igjen.

Er det høsten som har kommet over meg, eller lider jeg under at jeg har blitt 35 år og 3 dager gammel? Ha ha...

Måtte bare lufte litt tanker :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143981655-rasler-i-eggstokkene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe det er høsten, slik at det går over snart!

Griner nesten hver eneste gang jeg ser babyer som er under 2 mnd, og det er bare ett halvt år siden snupp var bittelitenbaby, så det er litt tidlig med en til. Det synes iallefall rasjonelle meg, irasjonelle meg står nærmest med telefonen for å bestille tid til å ta ut spiralen!

Du er ikke alene; det rasler her også ;)

Min datter er 20 måneder og jeg synes absolutt det hadde vært greit å sette igang med babyprodusjon igjen nå.. MEN jeg har bodd i utlandet noen år, og er først nå flyttet tilbake til Norge. Dette medfører at jeg ikke har rett til foreldrepenger før jeg har jobbet minst 6 av 10 måneder.. så jeg må bare jobbe LITT mer før prosjekt baby går i gang..

Hvorfor ikke bare gå igang med nr2? :D Så får du andre ting å fokusere på enn høstmørke og en biologisk klokke som tikker ;)

ÅÅÅÅ, Zassy!

Gratulerer! Det er tøft gjort etter alle de vÅkenettene og greiene dere har hatt.

Jeg tenker litt det at det er jo greit Å bli "ferdig med det", pÅ en mÅte.

Vel, skal oppdatere dere pÅ hva som skjer. Hadde vært kjekt Å hatt nr 2 mens jeg er 35. Vil ikke vente for lenge heller.

FÅr høre litt om stemningen er der. Skal stappe i han litt sjokoladekake først, sŨfÅr vi se ;P

Hehehe sjokoladekake fikser alt :D Takk for det. Ja er veldig på "bli ferdig med det" tanken jeg også, og er jo ikke såååå ung jeg heller da ;) Er veldig merkelig å være gravid igjen, og jeg gleder meg mest til det hele er over..men fortsatt ikke dårlig så jeg krysser alt jeg har. Vært kjempegøy om vi kunne fulgt hverandre igjen da :D venter spent på å høre hva mannen har å si!! :)

Annonse

Jeg har det på samme måte. Har to barn og minste er 13 måneder. Problemet er bare at jeg er i ulønnet permisjon til neste høst så har jo ikke rett på permisjonspenger. Klarer ikke å innstille meg på tanken om å vente minst et år med å prøve å bli gravid igjen... Disse små barna er jo så herlige at jeg skulle gjerne hatt 5 om mannen ville. :) Heldige deg Zassy som er gravid igjen! :)

Lillefrøken er straks 13 mnd og jeg er i uke 28 ;) Men jeg kjenner jeg er lei av å være gravid... (Luksusproblem vil vel noen si, men jeg er altså LEI)

Men det gledes stort til lillemannen kommer ja, og da er vi "ferdig med det" (inntil videre...) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...