Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har nettopp blitt singel og som den travle småbarnsmoren man er er det deilig å bare kunne krype under dyna med en sexy liten sak som ikke prater eller fiser men som bare gjør jobben sin:P Har dere en god vibrator å anbefale? Gjerne klitorisvibrator! Er det sånn i sexleketøyverden også at man får det man betaler for? Noen som har gode erfaringer med vibratorer til 200 kr eller må man opp i 1000kronersklassen..Det synes jeg er litt drøyt.. Jeg har aldri kjøpt noe sånt før og hadde blitt takknemlig for tips:)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #2 Skrevet 18. oktober 2012 Cpunktet.no har i hvert fall mye lekkert, fra rimelig til dyrt. Jeg synes i hvert fall at nettbutikken der er mye mer innbydende enn de fleste andre jeg har sett.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2012 #3 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har bl.a. en liten rosa sak, som er omtrent like stor som en leppestift. Den er helt fantastisk! Kjøpte på Kondomeriet til ca 300 kr, mener jeg å huske.
Mamma4livet Skrevet 18. oktober 2012 #4 Skrevet 18. oktober 2012 Ikke lenge siden jeg selv også kjøpte mitt første leketøy. Jeg leste denne testen fra KK som jeg oppfatter som et seriøst dameblad: http://www.kk.no/873455/stor-test-av-sexleketoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå