Gå til innhold

Dere som har blitt gravide i disse dager....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt noen spesielle symptomer???? blir nesten gal av denne ventetiden... Går jo fra himmel til helvet på sekunder.. er det noe der eller er det ikke noe der.... frustrerende..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var super kvalm fra uke 6 til 20, så merket det på den måten

Skrevet

var super kvalm fra uke 6 til 20, så merket det på den måten

skjønner.... ikke noe før det? jeg er en uke etter insetting og lurer og lurer.. blir gaaaal... :)

Skrevet

Er noen måneder siden jeg ble gravid nå, men jeg merka ingen forskjell på mine forsøk egentlig. Hadde et kjemisk, et negativt og så gravid, men ingen forskjell i rugetiden dessverre! ;) Eller på gravid-forsøket var jeg piss-sur, men det kunne jo vært tilfeldig! :P

Skrevet

Prøvde noe men hjalp skjelden

Skrevet

Ømme pupper fra rd 11 og null premenstruell hodepine.

Skrevet

Ømme bryster og litt murring i magen.

Har litt brunt utflod ( lite) som jeg har forstått er helt normalt :)

Jeg føler jeg enda venter da og gleder meg bare til kontroll

da det blir bekreftet... Håpe bare at mensen ikke kommer...

Lykke til :)

Skrevet

Jeg kjente ingen verdens ting :)

Ømme bryster hadde jeg helt siden egglØsningssprØyten ble satt, så det regnet jeg ikke med.

Eneste som jeg har tenkt litt på i ettertid, er at jeg våknet holsulten siste dagene fØr test, og det er veldig ulikt meg. Pleier ikke å bli sulten på frokost fØr i 9-10 tiden :)

Ved de negative forsØkene var jeg derimot kvalm, hadde humØrsvingninger og alt mulig annet av graviditetssymptomer, og trodde alltid at jeg var gravid.

Så var ganske pessimistisk ved dette forsØket kan man si :)

Tok ikke graviditetstest fØr blodprØven engang :)

Skrevet

Trøtt som ei strømpe fra ca ei uke etter innsett (ivf), og det ser jaggu ikke til å gi seg... :) Meeeen, kan ikke klage! :)

Skrevet

Jeg kjente ingen verdens ting :)

ømme bryster hadde jeg helt siden eggløsningssprøyten ble satt, så det regnet jeg ikke med.

Eneste som jeg har tenkt litt på i ettertid, er at jeg våknet holsulten siste dagene før test, og det er veldig ulikt meg. Pleier ikke å bli sulten på frokost før i 9-10 tiden :)

Ved de negative forsøkene var jeg derimot kvalm, hadde humørsvingninger og alt mulig annet av graviditetssymptomer, og trodde alltid at jeg var gravid.

Så var ganske pessimistisk ved dette forsøket kan man si :)

Tok ikke graviditetstest før blodprøven engang :)

Uff, ikke lett å tolke alle disse tegnene... er til å bli helsprø av.. Plutselig kjenner jeg noe, for så å bli hel pessimistisk.... humører svinger, puppene er ømme(men det synes jeg alltid de er) synesjeg til tider er kvalm, det har jeg og vært før.... men synes jeg merker mindre i "magen" nå, sist merket jeg mye(men så var jeg overstimulert også,,,,, Vel, vel.. det er bare å vente og se...

Skrevet

Takk, takk, for supre svar...Skjønner og viste jo at det er veldig varierende... men fint å se at noen ikke kjenner så mye også... får vel bare smøre meg med tolvmodighet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...