Gå til innhold

Barnebutikk på Kolbotn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere som bor i Kolbotn- området!

Hadde dere handlet i en barnebutikk på Kolbotn hvis det fantes, og ikke dratt til Oslo/Ski??

HIlsen en som tenker på å åpne en...

Skrevet

Definitivt, gitt at butikken har det jeg er på jakt etter, da!

Skrevet

Så bra! Hva er du på jakt etter da?:) Tenker ha kvalitetsklær, gaveartikler, fine leker og evt litt barnemøbler...

Skrevet

Jeg lurer også på om det spiller stor rolle om butikken ligger på senteret Kolbotn Torg, eller om den like gjerne kan ligge " i sentrum"...

Skrevet

Nja, ting og tang man trenger til barn + klær av litt andre merker (men ikke nødvendigvis dyre..) enn man finner på H&M, Lindex, Cubus etv. Altså lignende vareutvalg som barnas hus og babyshop. For min del er det overhodet ikke viktig for at den ligger på senteret, men nå er ikke jeg noen stor fan av kjøpesentre i utgangspunktet..

Skrevet

Så bra! Hva er du på jakt etter da?:) Tenker ha kvalitetsklær, gaveartikler, fine leker og evt litt barnemøbler...

Uff. Jeg har også tenkt å åpne en barnebutikk på Kolbotn, tror det er et fint marked her

Skrevet

Kanskje vi skal slå oss sammen;)!

Skrevet

Kanskje vi skal slå oss sammen;)!

Det kunne være fint. Har tenkt mye på det i det siste. Jeg tenkte å ha en med fine leker og kvalitetsklær, men barnemøbler er også fint å ha :)

anonym 14:13

Skrevet

Jeg ville blitt glad for en barnebutikk på Kolbotn, egentlig ikke ville spilt noen rolle om det var inne på senteret eller ikke. Burde allikevel ikke vært for langt unna stasjonen, hadde ikke giddet å gå langt for å stikke innom. Men tror allikevel jeg ville kunnet handle der nokså sjelden. Ser jo det på butikkene på senteret også, de sliter med å holde omsetningen oppe. Det er nok ikke lett å drive en butikk som klarer seg over tid. Kjenner en som drev barnetøybutikk på Oslo City i mange år og selv der var det vanskelig å ha høy nok omsetning til at hun kunne ha ansatte osv.

Skrevet

Hei dere som bor i Kolbotn- området!

Hadde dere handlet i en barnebutikk på Kolbotn hvis det fantes, og ikke dratt til Oslo/Ski??

HIlsen en som tenker på å åpne en...

Definitivt, men ikke om det er for dyrt. De har jo H&M og Cubus der pluss at de har dyre og superfine klær i den på hjørnet rett over gangen for h&m. Men noe rimelige barneklær i nameit/barnegarderoben-stil hadde ikke gjort noe ;)

Skrevet

Hvis du hadde kombinert det med nettbutikk hadde det nok slått an ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...