Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har vært prøver ganske lenge nå... Neste sjangs på graviditet er neste torsdag.(begynner allerede å kjenne etter tegn). Mitt spørsmål til dere er : Hvordan legger dere om livsstilen?! Dvs. drikker dere litt vin i helgene m.m.? Vi har som sagt prøvd i ca. 11 pp,og vi har gjort både det ene og det andre. Dvs. vært avholds fra alkohol fra el etc MEN etter så lang tid blir man jo litt lei... OG innimellom føler jeg at ting kræsjer med el, eller dagene før menstrasjon, slik at jeg enten må si nei, eller håpe at det ikke påvirker noe. Det skal sies at jeg ikke drikker mye. Jeg tar også kosttilskudd i form av e-vitamin, folin, multivitamin, og omega3. Mannen min tar sink. Vi spiser vanlig mat, og er forholdsvis ganske sunne... Vet ikke hva mer som kan gjøres!? Vi har en sønn som fyller 4 år i november.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143981604-pr%C3%B8vere-se-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært avholds siden vi bestemte oss for å prøve igjen :) Har heldigvis ikke noe problemer å droppe alkohol. Ellers så tar jeg også kosttilskudd.

Vi er i 3pp, og håper det klaffes denne måned her pga vi begge ønsker sommerbaby. Kjekt med tanke på barnehageplass fra høsten av.

Jeg har ikke brukt EL tester enda siden jeg vet omtrent når tid jeg har EL, og syklusen min er nokså stabilt 26 - 28 dager. Klaffes ikke det innen 6pp så blir det EL tester heretter og kanskje hostesaft på meg....Savner grapefrukt juice som man fikk tak i på Coop Mega og Rema før i tida. Kjekt å få mer EL slim.

Dere får lykke til, håper du blir gravid snart :)

Jeg har vært avholds siden vi bestemte oss for å prøve igjen :) Har heldigvis ikke noe problemer å droppe alkohol. Ellers så tar jeg også kosttilskudd.

Vi er i 3pp, og håper det klaffes denne måned her pga vi begge ønsker sommerbaby. Kjekt med tanke på barnehageplass fra høsten av.

Jeg har ikke brukt EL tester enda siden jeg vet omtrent når tid jeg har EL, og syklusen min er nokså stabilt 26 - 28 dager. Klaffes ikke det innen 6pp så blir det EL tester heretter og kanskje hostesaft på meg....Savner grapefrukt juice som man fikk tak i på Coop Mega og Rema før i tida. Kjekt å få mer EL slim.

Dere får lykke til, håper du blir gravid snart :)

Takk for svar! Håper du lykkes snart også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...