Fisken2012 Skrevet 18. oktober 2012 #1 Skrevet 18. oktober 2012 Hei! Vi er i vår første pp etter MA i uke 17....og lurer så fælt på om det klaffer for oss denne gangen og hva slags kjønn det evnt blir?? Har barn fra før, og det har klaffet på første pp alle gangene...bare at en har endt i sa og en i ma... er så spent nå... På forhånd takk for de som vil prøve å spå meg
Fisken2012 Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #2 Skrevet 19. oktober 2012 Ingen som vil prøve å se for meg??
Tante_Esel Skrevet 19. oktober 2012 #3 Skrevet 19. oktober 2012 jeg føler at dere må vente litt lenger denne gangen desverre... få kroppen i balanse igjen, og komme forbi sorgen.... Jeg tror dere må vente til 2013 med ny graviditet... mnd får jeg ikke inn nå.... men gravid i 2013 blir du... og det kommer ei jente.
Fisken2012 Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2012 Tusen takk Adine! Jeg er i DPO-land nå...så det blir spennende å se fremover Noen andre som vil forsøke å spå meg?? Takknemlig for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå