Gå til innhold

Flere som venter på nr 3 i disse dager?

Anbefalte innlegg

Venter min 3, 24 oktober,Fødte min første 4 dager før termin, og min 2, 6 dager før. Har vel hørt at jeg kom til å føde før termin men virker ikke som at noen ting skjer her=( vet jeg ikke er på overtid en gang men bir skuffet når d ikke skjer noe=( Er det ikke rart om nr 3 skulle komme over termin siden mine 2 andre barn kom før??? Trodde at kvinnen hadde sin egen biologiske svangerskapslengde...????

Fortsetter under...

Jeg har ikke termin før 22. nov, så kan ikke si at jeg venter for alvor enda. Men de 2 forrige fødslene hadde jeg 6 og 2 uker før termin, så fødselen kan jo faktisk skje når som helst..

Ville vært rart om du gikk mye over termin, ja... Krysser fingrene for at du slipper det;)

Termin med nr.3 om 12 dager :)

Det er rart med det at når man har født før termin tidligere så forbereder man seg mentalt på det. Jeg fødte en uke før termin med nr.1 og når jeg skulle ha nr.2 gikk jeg ut i fra at jeg kunne føde før termin da også... de to siste ukene ble laaaange :P endte opp med å føde to dager over termin og da var jeg mildt sagt dritt lei ;)

Så denne gangen har jeg forberedt meg selv mentalt på å gå to dager over termin, men han er hjertelig velkommen ut når som helst nå ;)

Siden du har født før termin to ganger før så hadde det vært rart om du gikk over denne gangen.. Men som de sier, nytt svangerskap, ny baby og tredjemann kan være en luring ;) Det sies jo at den mest holdbare forklaringen på hvordan en fødsel starter er at babyen sender signaler om at den vil ut, så slik sett er det vel babyen som bestemmer når den vil ut da?! Ikke godt å vite, men hadde vært fint om det var litt mer forutsigbart... kjedelig å gå dag etter dag uten å kjenne at det skjer noe som helst!

Krysser fingrene for deg :) Snart er vi trebarnsmødre uansett når de små velger å titte ut i verden :) Har overlevd i snart 39 uker nå, så da går vel de siste små dagene bra også, selv om det tidvis er utrolig kjedelig å gå å vente :)

Termin med nr.3 om 12 dager :)

Det er rart med det at når man har født før termin tidligere så forbereder man seg mentalt på det. Jeg fødte en uke før termin med nr.1 og når jeg skulle ha nr.2 gikk jeg ut i fra at jeg kunne føde før termin da også... de to siste ukene ble laaaange :P endte opp med å føde to dager over termin og da var jeg mildt sagt dritt lei ;)

Så denne gangen har jeg forberedt meg selv mentalt på å gå to dager over termin, men han er hjertelig velkommen ut når som helst nå ;)

Siden du har født før termin to ganger før så hadde det vært rart om du gikk over denne gangen.. Men som de sier, nytt svangerskap, ny baby og tredjemann kan være en luring ;) Det sies jo at den mest holdbare forklaringen på hvordan en fødsel starter er at babyen sender signaler om at den vil ut, så slik sett er det vel babyen som bestemmer når den vil ut da?! Ikke godt å vite, men hadde vært fint om det var litt mer forutsigbart... kjedelig å gå dag etter dag uten å kjenne at det skjer noe som helst!

Krysser fingrene for deg :) Snart er vi trebarnsmødre uansett når de små velger å titte ut i verden :) Har overlevd i snart 39 uker nå, så da går vel de siste små dagene bra også, selv om det tidvis er utrolig kjedelig å gå å vente :)

ja e rredd nr 3 er en skikkelig luring men værst er at jeg da sikkert får en stor unge=( forrige mann var bare 2900 så er redd for at denne blir rundt 3800 =( er frustrert ass:P men som sagt snart er vi 3 barnsmødre! =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...