Gå til innhold

Hvor mange kontoer har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg 4 stk. 1 høyrentekonto til sparing. 1 høyrentekonto til sparing til ungene. 1 brukskonto der lønn kommer inn og 1 brukskonto til regninger.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har også fire. Tre høyrentekontoer for sparing. En for meg, og en hver til barna. I tillegg har jeg vanlig lønns- og brukskonto.

Skrevet

jeg og mannen har hver sin lønnskonto, hver sin sparekonto og en felleskonto til stort sett alt av utgifter. Ungene har hver sin sparekonto.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Brukskonto, flexikonto, mastercard, sparekonto, budsjettkonto, matkonto, regningskonto og konto til hver av unga

Skrevet

Har det samme som deg jeg HI.

Skrevet

Brukskonto, flexikonto, mastercard, sparekonto, budsjettkonto, matkonto, regningskonto og konto til hver av unga

Hva mener du med budsjettkonto? Klær og mat eller? Ser du har regningskonto utenom.

Annonse

Skrevet

Har en kles konto, eletriske ting konto, Spare konto, en lønningskonto, en trygdekonto og en spare konto til babyen vår. deler selv inn pengene på de forskjellige stedene.

Skrevet

2 brukskonto( i forskjellig bank) 2 høyrentekonto, 1 feriekonto, 1 regningskonto, 1 strømkonto, 1 linsekonto( bruker linser og kjøper for 6 mnd av gangen) og 1 konto til min sønn og 1 til min datter.

Skrevet

Brukskonto

Sparekonto

Reservekonto (strengt tatt banken sine pengar)

BSU

Barnetrygdkonto (ganske slunken etter namnefest)

Felleskonto

Felles Sparekonto

Gubben har 4-5 kontoar og lisja har ein.

Skrevet

brukskonto

sparekonto

bsu konto

pluss tre sparekontoer som er til hvert av barna.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hva mener du med budsjettkonto? Klær og mat eller? Ser du har regningskonto utenom.

Ble svaret borte?? Prøver igjen; penger til regninger som kommer dann og vann, pluss penger til uforutsette ting. Også har jeg bsu...

Skrevet

Jeg og mannen har hver vår brukskonto. Så har vi felles regningskonto, høyrentekonto, feriekonto, bilkonto, huskonto (vedlikehold, kommunale etc), bryllupsreisekonto og 2 til hver av barna (en de vet om og en hvor vi sparer). I tillegg har vi 4 fond; til uforutsette utgifter til barna, pensjon på hver av oss og ekstra sparing. :) står ikke all verden på disse kontiene, er mest for å ha allokert penger og å ikke miste oversikt.

Skrevet

Brukskonto med tilhørende visakort. Her ligger også 4000 til mat.

Regningskonto overfører 9000 hit i mnd

Sparekonto overfører 4000 hit i mnd

Reisekonto overfører 1000 kr hit i mnd

Lånekonto (der husleie kommer inn og huslånet blir trekt fra) overfører 2000 hit i mnd. Husleia på 6000 kommer også inn her.

Er alenemor og syns selv at jeg har en romslig økonomi. Jobber 50% fortiden.

Annonse

Skrevet

Jeg har vel fem kontoer

Lønnskonto

Bufferkonto

Sparekonto

BSU

Regningskonto (felles med sambo)

Skrevet

Lønnskonto

Fondskonto

- I samme bank som huslånet er

Brukskonto

Bufferkonto

Sparekonto

Skrevet

Lønns/brukskonto og regningskonto som er bare mine.

Felles med samboeren, bryllupskonto, en til hver av barna og lånekonto.

Så er det en haug på firmaet, men det har revisoren kontroll på.

Skrevet

Min mann og jeg har hver sin bruks/ lønnskonto

Felles regningskonto

Felles bufringskonto

Alle har hver sin høyrentekonto (dvs vi og ungene)

Skrevet

En høyrente konto, en aksjekonto som er min, en aksjekonto som er avkommet sitt, en regningskonto, vanlig lønnskonto og en sparekonto til avkommet.

Gjest Heartbroken
Skrevet

En bruksskonto og en sparekonto + snuppa sin sparekonto.

Er det vanlig med så mange kontorer flere her inne har altså? Det her jeg aldri tenkt over er nødvendig...

Skrevet

Her har vi hver sin lønnskonto, konto til huslånet+livsforsikring, Master Card, Konto til barnet vårt.

Skrevet

brukskonto, felleskonto og sparekonto:)

Skrevet

Fire. Min egen bruks/lønnskonto, en felleskonto med mannen til mat og regninger, en BSU-konto, og en sparekonto til ungen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...