Gå til innhold

Noen som skal bli igangsatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Blir satt igang pga. høyt blodtrykk og plagsomme symptomer i forhold til det. Får igangsettelse i uke 37.

Hvor høyt blodtrykk har du, og hva slags symptomer har du? Jeg er også plaget med høyt blodtrykk og har derfor hodepine og er veldig sliten...

Jeg har et blodtrykk som ligger mellom 190/125 og ned til 140/90 ( på en veeeldig god dag) Av symptomer så har jeg hodepine, synsforstyrrelser, trøtthet og kvalme. Jeg kan ikke medisineres mer siden jeg allerede står på max dose.. Hvordan er det med ditt blodtrykk og symptomer lille my?

Jepp, mest pga att babyen ikke får noe næring lengre og har sluttet å vokse. Men har andre risikofaktorer også i dette svangerskapet.

uffda.. hvordan vet dere/de at baby ikke lenger får næring?? hørtes kritisk ut!

Har rutinemessige vekstkontroller pga svangerskap diabetes, og det har hele tiden vært vekst avvik, men nå siste ukene gikk vekst mye ned og siste uken hadde den ikke vokst noe. Skummelt, morkaken viste tegn på å være gammel, så den har nok hatt mye å stri med dette sv.skapet. Så nå er det nok best for alle, att den lille kommer seg ut:)

Annonse

Jeg har et blodtrykk som ligger mellom 190/125 og ned til 140/90 ( på en veeeldig god dag) Av symptomer så har jeg hodepine, synsforstyrrelser, trøtthet og kvalme. Jeg kan ikke medisineres mer siden jeg allerede står på max dose.. Hvordan er det med ditt blodtrykk og symptomer lille my?

Det var veldig høyt. Da skjønner jeg godt at de vil sette deg i gang. Det kommer helt sikkert til å gå kjempe fint :) Hodepine og trøtthet er samme symptomter som jeg har. Noe kvalm innimellom, men har for det meste vært ganske greit. Jeg tar også medisiner men ikke max dose enda. Mitt trykk ligger fra 155/105 og ned til 137/98. De vurderer å øke dosen om det fortsetter å gå oppover igjen nå. De fikk det ned til 127/88 med en gang jeg begynte med medisiner, men det fortsatte å stige igjen. Men jeg har bare 8 dager igjen til termin nå så jeg håper hun kommer av seg selv veldig snart nå :)

Jepp, mest pga att babyen ikke får noe næring lengre og har sluttet å vokse. Men har andre risikofaktorer også i dette svangerskapet.

uffda.. hvordan vet dere/de at baby ikke lenger får næring?? hørtes kritisk ut!

Har rutinemessige vekstkontroller pga svangerskap diabetes, og det har hele tiden vært vekst avvik, men nå siste ukene gikk vekst mye ned og siste uken hadde den ikke vokst noe. Skummelt, morkaken viste tegn på å være gammel, så den har nok hatt mye å stri med dette sv.skapet. Så nå er det nok best for alle, att den lille kommer seg ut:)

da håper jeg at lille kommer veldig snart :)

Blir muligens satt igang på fredag pga kjappe fødsler tidligere :)

Hvor langt er du på vei da? Jeg har to styrtfødser, 1 time fra første ri til babyen var født... Er dette også grunn nok til å bli igangsatt?

Eg var 37 uker på veg. Skulle bli igangsatt idag, men lille nurket Kom av seg sjøl natt til igår ;)

Blir muligens satt igang på fredag pga kjappe fødsler tidligere :)

Hvor langt er du på vei da? Jeg har to styrtfødser, 1 time fra første ri til babyen var født... Er dette også grunn nok til å bli igangsatt?

Gratulerer så masse!:))ligger dere på barsel å koser dere nå vel:)? har du født de andre barna så tidlig å? Siden de ville sette deg igang allerede i uke 37? For det er bare pga tidligere kjappe fødsler?

Eg var 37 uker på veg. Skulle bli igangsatt idag, men lille nurket Kom av seg sjøl natt til igår ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...