Gå til innhold

Hva i h***** er det som skjer da?

Anbefalte innlegg

Fikk så sinnsykt murringer nederst i magen nå, men det Må være at jeg har tenkt så mye på graviditet at jeg innbiller meg det... Eller så er omgangssyken på vei eller noe... Føles som en blanding av å være oppblåst og ha menssmerter. Men mensen kan det heller ikke være, og jeg får dessuten ikke menssmerter lenger etter å ha født to barn, og i hvert fall ikke menssmerter før mensen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143981449-hva-i-h-er-det-som-skjer-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Murrer her og.. Begynte på mandag, to dager etter el. Jeg har opplevd det tidligere. Man blir jo mer var på kroppen nå som vi prøver. Er ikke sikkert vi hadde kjent alt dette om vi ikke hadde vært prøvere. men jeg håper på noe annet! ;)

Krysser fingrene for at det ikke er noe så kjedelig som omgangssyken i hvert fall, men akkurat nå føles det seriøst som det :/ Tror jeg skal slenge meg på sofaen og spise litt og tenke på noe annet! :P

Føler akkurat det samme! "Godt" å vite at det er flere som opplever det samme :)

Jeg har heller ikke hatt mensensmerter etter mine 2 fødsler. Og har aldri hatt slike sterke murringer FøR jeg begynner å blø.

Meeen en gang må vel være den første, vi får se om mensen kommer.

Hei, jeg er anonym fra IKM 44, og jeg har også masse murringer i magen. Pleier ikke ha slike, ikke i forbindelse med el (som var lør eller søn) hvertfall, men litt før mens er vanlig. Den ventes ikke før 29...

Det et skikkelig ubehagelig der inne nå. Tenkte at det kan komme av at jeg har trent ganske mye denne uka, og også litt nye øvelser slik at det kan være det, men det er liksom eggstokk/livmor området, ikke magemuskler eller noe... Snodig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...