Gå til innhold

Følelse av å føde før eller etter uke 40?? Uten å sammenligne med tidligere fødsler..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nokså nøyaktig til termin tror jeg at jeg føder

Blir superspennende å se om magefølelsen stemmer da. :)

Når er termin?

Menstermin 4.desember, UL termin 5.desember ;)

Tror min kommer to dager over termin, er slik jeg har følt det den siste tiden. Di fleste fagfolk regnet med at den kom senest 5-6uker før termin, mn tror at babyen i magen trives så godt der inne at nå vil hun ikke ut:p

Har termin i midtn av nov

Jeg tror han kommer til termin +/- 2 dager. Ganske safe tipping, i og med at det statistisk sett er mest sannsynlig at det skjer da. Tror kanskje jeg føler det fordi det hadde passet meg bra å gå ca 2 uker til.. Jeg er 37+5 men ikke helt mentalt klar enda.. Men jeg blir mer og mer klar så om 2 uker er jeg nok veldig klar! Altså ca 2.nov. (ul-termin 1.nov, ivf-termin 4.nov). Blir spennende å se!!

Annonse

Føler 2 dager over termin som er til onsdag.... Hun er hjertelig velkommen før og, men kan godt vente et par dager til, siden jeg fortsatt har en del lister jeg skulle fått malt ferdig og litt annet jeg burde fått unna:-)

Har egentlig alltid hatt følelsen av at han skal komme 1-2 uker før termin jeg, som er nå på søndag. Så nå har jeg en følelse av at han aldri vil komme, egentlig en ganske vond følelse som bryter meg ned psykisk.

Denne gangen føler jeg hun kommer litt før.. tror det er fordi det kjennes anderledes ut enn sist. Kan ikke huske jeg hadde mensmurringer så tidlig sist, og samboer sier magen har sunket allerede (35+1 i dag) og min mor mener derfor babyen kommer tidligere. Jeg er mer sliten nå enn sist, men er jo 6 år eldre, + jeg har ikke lenger bare meg selv å tenke på og kan ikke hvile når det passer meg. Og så begynner jeg å bli litt lei av å være så lite bevegelig. En annen ting er at jeg er 100% sikker på siste mens, og forrige gang hadde jeg ikke peiling..

Sist var jeg ikke lei i det hele tatt. Termindagen kom og gikk uten at det brydde meg. Skulle på overtidstime 11 dager over termin(en fredag), og fikk forklart at om ikke noe skjedde, ville jeg bli igangsatt og babyen komme ikke senere enn onsdagen. Så da riene begynte 10dager etter termin, tenkte jeg heller ikke at noe kom til å skje.. hadde hørt så mye om falske rier.. i mitt hode skulle jeg jo ikke føde før onsdag... men jammen kom ikke jenta ut på dagen 11 dager over termin..

Så jeg tror og føler denne jenta kommer før, men i forhold til andre bursdager i familien, så passer det best om hun kommer noen dager over termin.. (som er 23.nov)

Sist følte jeg at hun ble å komme 15 april... hun kom 29, en uke på overtid :)

Er bare forberedt på å gå like lenge over denne gangen om ikke mer så tar det bare som en bonus om han kommer før :)

Har alltid sagt at han kommer før termin, men ikke eksakt når :) Mest pga det er omtrent 3 ukers sprik på mens (11.10) og UL termin (28.10). Så blir spennende å se når han velger å komme.

Kynnerne har iallefall tatt seg en del opp i det siste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...