Gå til innhold

Trenger hjelp og inspirasjon til å finne guttenavn!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi er ikke veldig enige når det kommer til navn, og med 3 uker igjen til termin så føler jeg at vi i allefall må ha ei lita liste å velge i når den tid kommer.

Navn vi (jeg) vurderer er:

-Anton

-Gustav

-Alfred

Svigers reagerte med "usj" da jeg nevnte Anton, og det er nok heller ikke favoritten til samboeren..

Kan dere hjelpe meg å rangere disse navnene, og gjerne komme med forslag til andre navn i samme "sjanger"?

(Altså: ikke navn i retning Liam, Leon, Leander, Emilian, Nathaniel, Lucas osv..)

Endret av Bobbert
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Gustav og Alfred er veldig fint , er vel enig med svigers og samboeren din når det gjelder Anton.

andre forslag :

Arthur

Vebjørn

Sindre

Vegard

Lars

Erik

Skrevet

Anton er kjempefint synes jeg :) Men Gustav og Alfred er også fine! Men, hvis ikke samboer liker Anton, så kan du vel glemme det kanskje ;)

Hva med feks. Konrad eller Johan :)

Skrevet

Anton er kult! Før var jo Annathon veldig vanlig, så begynn med å si det neste gang;-)

Simon

Are

Loke

Ovid

Aron

Robert

Vegard

Trond

Ulrik

Odin

Sigbjørn

Thor

Thorbjørn

Bjørn

Fredrik

Mikal

Skrevet

Liker alle 3 jeg!

1. Anton - kjempekult navn!!

2. Gustav - stilig!

3. Alfred - fint:)

Andre forslag:

Ludvig

Petter

Wilfred

Wilhelm

Conrad

Cornelius

Herman

Samuel

Sivert

Even

Linus

Ulrik

Vemund

Victor

Didrik

Per

Skrevet

Takk for fine svar :) Nå har jeg et par navn å tilføye lista!

Bare kom med enda flere forslag :)

Skrevet (endret)

Willum

Lorentz

...og ikke si et ord mer om navnevalg til verken foreldre eller svigerforeldre før dere har gjort valget deres! Hadde jeg hørt på svigermor, måtte vi ha bytta navn på alle ungene våre...

Endret av Cmyk
Skrevet

Takk.

Nei nå har jeg sagt at det ikke blir mer navnesnakk før vi annonserer navnet etter fødsel (altså når vi har bestemt oss). :)

Skrevet

Åsmund

Øystein

JØrgen

Jostein

Kyrre

Conrad

Skrevet

Bertram

Edvard

Elliott

Elmer

Elmin

Embrik

Felix

Ferdinand

Hector

Leonard

Marvin

Valdemar

Vincent

Wilmer

Skrevet

Bertram

Edvard

Elliott

Elmer

Elmin

Embrik

Felix

Ferdinand

Hector

Leonard

Marvin

Valdemar

Vincent

Wilmer

Edvard liker jeg godt, det var det første navnet vi prata om. Men av en eller annen grunn har jeg fått for meg at dette er blitt et populært navn i år, synes jeg har sett det nevnt i flere tråder her inne..

Skrevet

Ja, det er jo ikke noe sjeldent navn. Men ikke veldig poppis heller, og jeg vet ikke om noen som heter det. Det hadde vært oppkalling etter min morfar, men mannen satte ned foten.

Skrevet

Vi deler nok litt samme smak, og disse ville også stått på min liste, hvis jeg skulle ha gutt :-) Vel, ikke Anton da, men det er fordi jeg kjenner andre med det navnet. Gustav er stødig og flott! Ellers, hva med:

Torvald

Albert

Edvard

Johan

Aksel

Fridtjof

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...