Pesta Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Vi er ikke veldig enige når det kommer til navn, og med 3 uker igjen til termin så føler jeg at vi i allefall må ha ei lita liste å velge i når den tid kommer. Navn vi (jeg) vurderer er: -Anton -Gustav -Alfred Svigers reagerte med "usj" da jeg nevnte Anton, og det er nok heller ikke favoritten til samboeren.. Kan dere hjelpe meg å rangere disse navnene, og gjerne komme med forslag til andre navn i samme "sjanger"? (Altså: ikke navn i retning Liam, Leon, Leander, Emilian, Nathaniel, Lucas osv..) Endret 17. oktober 2012 av Bobbert
Februargullet2013 Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Synes Gustav og Alfred er veldig fint , er vel enig med svigers og samboeren din når det gjelder Anton. andre forslag : Arthur Vebjørn Sindre Vegard Lars Erik
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Anton er kjempefint synes jeg Men Gustav og Alfred er også fine! Men, hvis ikke samboer liker Anton, så kan du vel glemme det kanskje Hva med feks. Konrad eller Johan
♥Nemi♥ Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Anton er kult! Før var jo Annathon veldig vanlig, så begynn med å si det neste gang;-) Simon Are Loke Ovid Aron Robert Vegard Trond Ulrik Odin Sigbjørn Thor Thorbjørn Bjørn Fredrik Mikal
*Dubsgirl* Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Liker alle 3 jeg! 1. Anton - kjempekult navn!! 2. Gustav - stilig! 3. Alfred - fint:) Andre forslag: Ludvig Petter Wilfred Wilhelm Conrad Cornelius Herman Samuel Sivert Even Linus Ulrik Vemund Victor Didrik Per
Pesta Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2012 Takk for fine svar Nå har jeg et par navn å tilføye lista! Bare kom med enda flere forslag
Cmyk Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Willum Lorentz ...og ikke si et ord mer om navnevalg til verken foreldre eller svigerforeldre før dere har gjort valget deres! Hadde jeg hørt på svigermor, måtte vi ha bytta navn på alle ungene våre... Endret 17. oktober 2012 av Cmyk
Pesta Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2012 Takk. Nei nå har jeg sagt at det ikke blir mer navnesnakk før vi annonserer navnet etter fødsel (altså når vi har bestemt oss).
Frøken Ubesluttsom Skrevet 17. oktober 2012 #10 Skrevet 17. oktober 2012 Åsmund Øystein JØrgen Jostein Kyrre Conrad
SingSing Skrevet 18. oktober 2012 #12 Skrevet 18. oktober 2012 Bertram Edvard Elliott Elmer Elmin Embrik Felix Ferdinand Hector Leonard Marvin Valdemar Vincent Wilmer
Pesta Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #13 Skrevet 18. oktober 2012 Bertram Edvard Elliott Elmer Elmin Embrik Felix Ferdinand Hector Leonard Marvin Valdemar Vincent Wilmer Edvard liker jeg godt, det var det første navnet vi prata om. Men av en eller annen grunn har jeg fått for meg at dette er blitt et populært navn i år, synes jeg har sett det nevnt i flere tråder her inne..
SingSing Skrevet 18. oktober 2012 #14 Skrevet 18. oktober 2012 Ja, det er jo ikke noe sjeldent navn. Men ikke veldig poppis heller, og jeg vet ikke om noen som heter det. Det hadde vært oppkalling etter min morfar, men mannen satte ned foten.
Vannmann35 Skrevet 18. oktober 2012 #15 Skrevet 18. oktober 2012 Vi deler nok litt samme smak, og disse ville også stått på min liste, hvis jeg skulle ha gutt :-) Vel, ikke Anton da, men det er fordi jeg kjenner andre med det navnet. Gustav er stødig og flott! Ellers, hva med: Torvald Albert Edvard Johan Aksel Fridtjof
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå