Gå til innhold

Er dette litt spesielt?

Anbefalte innlegg

Jeg har valgt å bare gå til legen.. noe jeg angrer veldig på.. Spesielt nå..

Legen min klarer ikke en gang finne t hvilken vei babyen ligger...

Det er jo noe man helst skal vite før uke 36? er 35+ 6 i dag, og hadde legetime istad..

Har flyttet til kolbotn, mens legen er i bærum... Det er over en times reisevei med kollektivt.. Når jeg kommer, sier henne at siden det var så kort tid siden jeg var der sist (24.09) så gadd hun ikke gjøre annet enn å måle blodtrykk....

Ingen veiing, ingen urinprøve, ingen sf-mål, ingenting..

Skal tilbake om 2 uker, og hun skulle gjøre alt da sa hun.. Men det er vel ganske spesielt? Er jo over 3 uker siden sist... jeg tror også baby ligger i tverrleie.. hodet er i alle fall ikke ned, eller festet..

Tror jaggu jeg skal bestille en jordmortime i morgen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143981392-er-dette-litt-spesielt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes veldig spesielt ut ja.

Man skal jo alltid sjekke urin iallefall. Og det er jo en grunn til at man har time, så ting skal bli sjekket.

Bestill deg en JM time du, ellers får du kreve å bli henvist til UL så de kan sjekke hvordan baby ligger.

For ligger ikke baby med hodet ned til uke 37 (tror jeg), så skal man på utvending vending.

Lykke til!

Jeg går bare til jm og er veldig fornøyd med det. Var hos lege en gang da jm hadde ferie, og det var ikke en hyggelig opplevelse, så jeg byttet lege.

Jm måler alltid blodtrykk,vekt,sf og urin. Har vært hos henne nesten hver uke siden 32 på grunn av lave sf mål, høyt blodtrykk og lav Hb. Får skikkelig bra oppfølging. Skal dit i dag og snakke om fødsel ;)

Håper du får ei jordmor og at du kan få ordentlig oppfølging du også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...