Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan det være tørr luft på soverommet? Lufta blir jo ofte tørrere når det blir høst og vinter. Min førstemann slet med det samme etter en forkjølelse. Vi har en luftfukter, så jeg satte på den på rommet hans, og plutselig stoppet hosten. Satte også klosser under sengen hans i hodeenden så han ikke lå helt flatt, det hjelper også litt på pusting om natten.

Kan det være tørr luft på soverommet? Lufta blir jo ofte tørrere når det blir høst og vinter. Min førstemann slet med det samme etter en forkjølelse. Vi har en luftfukter, så jeg satte på den på rommet hans, og plutselig stoppet hosten. Satte også klosser under sengen hans i hodeenden så han ikke lå helt flatt, det hjelper også litt på pusting om natten.

Det har jeg ikke tenkt på! Takk for tips, dette må vi skaffe oss :)

Har hun vært forkjølet først, og deretter hostet i 3,5 mnd, særlig om natta? For det kan høres ut som symptom på astma. Slik var min tass før han fikk diagnosen. Jeg ville bedt fastlegen om en henvisning til barnelege.

Etter noen uker eller måneder med Flutide og Ventoline, blir de fleste mye bedre. Og mange vokser av seg astmaen, det er min trolig i ferd med å gjøre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...