Gå til innhold

Er det noe håp for meg denne mnd tror dere?..

Anbefalte innlegg

Fikk positiv på EL-test Lørdag 6. Oktober, så regner med at jeg hadde EL 7. eller 8. Oktober, altså 9/10 dager siden. Er en testoman, så har testet negativ på 4tester nå. Venter mens den 20, så vet det er altfor tidlig egentlig. Men jeg har ikke fått noen festeblødning heller.. Kjenner ikke på noen symtomer bortsett fra variasjon mellom løs og hard mage den siste uka, har også hatt ekstremt mye luft i magen… Tror dere det er noe håp?.. Og når skal jeg senest teste positivt? (hvis jeg er gravid)

Fortsetter under...

Jeg fikk også positiv el test lørdag 6.okt. Negativ igjen søndagen. Jeg har kjent både rare pupper og murringer siden ca 6-7 dpo, men slik var det også forrige pp uten klaff. Så for meg er visst pms og graviditet temmelig likt. Fikk positiv test i går, men veldig, veldig svak. Holder litt pusten, for har mistet i uke 5 to ganger nå.

Til helga kan du vel forvente positiv test hvis du er gravid.

Jeg fikk også positiv el test lørdag 6.okt. Negativ igjen søndagen. Jeg har kjent både rare pupper og murringer siden ca 6-7 dpo, men slik var det også forrige pp uten klaff. Så for meg er visst pms og graviditet temmelig likt. Fikk positiv test i går, men veldig, veldig svak. Holder litt pusten, for har mistet i uke 5 to ganger nå.

Til helga kan du vel forvente positiv test hvis du er gravid.

Hmm, da krysser jeg fingrer og tær for deg også! Har også hatt veldig ømme brystvorter, og bittesmå mens-murringer et par ganger, så får bare vente utolmodig med neste test.. :-)

Leit å høre om SA... Lykke til, og takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...