Gå til innhold

Hva skal Prinsessa deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg får ei lita jente blir det mest sannsynlig Josefine Elise :),men er det helt feil blir det Eline Aurora :) Så jentenavnet er klart :) Får vite kjønn neste Fredag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefine navn begge to:). Vi får ei lita prinsesse som skal få navnet Milla Elise:)

Skrevet

Lurer på Julianna.. Det synes mannen min er fint også. Datteren min på 9 år mener Felicia.. Har alltid syntes at Karin Luice var fint. Men mange fine navn å velge blant:) Angelica og Caroline står også langt oppe på listen:))

Skrevet

Er kjempe nydelig det,selvom jeg fortekker Julieanne :) men nydelig med a også :). Felicia er også et veldig nydelig navn :): Mange pene navn her,men likte spesielt Julianna og Caroline :)

Skrevet

Takk for det SnartMamma2013. Vet ikke helt sikkert om det blir ei lita tulle enda. Hun lå så dumt til så var vanskelig å se på begge ultralydene.. Men han trodde kanskje at det var ei jente. Veldig spent! Ny UL i november.. Foreløpig heter hun bare Tasseline. De første 4 mnd var hun Tassen.. Så veldig spennende. Hvis det blir en gutt spøker vi med at han skal hete : Budt. For da er det så mye han kan få lov til:) Han kan jo foreksempel parkere der det står Forbudt skilt. Hi, Hi, Hi..

Skrevet

Hehe :) kanskje ikke helt bra nei :).. Men blir morro hvis det blir jente da :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi tenker litt på Vilde eller Alma, og eventuelt Marie til mellomnavn.. hmm, dette er ikke lett;) Håper dere har noen innspill!;)

Skrevet

Blir det ei jente som UL viste, så skal hun hete Mina Ovedie. :)

Skrevet

Her kommer det ei lita snuppe som skal hete Anne :) Vi gleder oss!

• 2 uker senere...
Skrevet

Her blir det Marie eller Kristina. Vi får se hva hun er når hun kommer ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...