Gå til innhold

Skuffet i dag over egguttaket....

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte med to små

Jeg fikk ut 6 egg i dag og kjenner jeg er så skuffet...

Jeg vet det er dumt og kanskje utakknemlig å gråte for så mange egg, men jeg fikk ut kun halvparten av det jeg fikk ut for et år siden og er redd dette er et dårlig tegn.

Selve uttaket gikk greit, selv om jeg gruet meg og jeg syns det hele var ubehagelig, hele prosessen har liksom vært verre for meg denne runden, både mht hormoner, sprøyter, følelser osv...

Det er nok bare det at jeg virkelig kjenner at tiden renner ut for meg nå, snart 38 år gammel.

I utgangspunktet har jeg gode eggreserver og jeg vet godt at det skal bare et par gode egg til, men alikevel...

Jeg hadde bare lyst til å gråte under uttaket da de sa det fant 6 egg. Jeg som hadde så mange follikler og en pleier mente jeg hadde godt meg egg denne gangen.

Tross i 6 egg som jo egentlig er bra, så sitter jeg her med en følelse av å ha mislykkes. Jeg har grått endel og sovet, så godt å få det ut.

Håper ikke å støte noen med dette innlegget, da jeg vet jeg tross alt er heldig på mange måter, men jeg har en "down-periode" nå kjenner jeg og lurer på om jeg noen gang skal få oppleve å bli mamma...

I morgen får vi resultatet av festen i varmeskapet i natt og da er det lov å håpe det beste!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143981370-skuffet-i-dag-over-egguttaket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest usababy

Jeg forstår deg godt. En håper så mye, og så blir sånne ting store skuffelser. Det er lov å være skuffet.

Men husk at et av de 6 eggene kan være IT. Selve gullegget :)

Jeg vet hva du mener med å føle at tiden renner ut for deg, jeg har følelsen selv, jeg blir 39 om en måned. Føler det haster mer og mer, og alle utsettelsene gjør meg tidvis ulykkelig og trist, selv om jeg håper håper håper at det skal klaffe til slutt :)

Lykke til med eggene, håper flere eller alle blir befruktet! :D

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg forstår deg godt. En håper så mye, og så blir sånne ting store skuffelser. Det er lov å være skuffet.

Men husk at et av de 6 eggene kan være IT. Selve gullegget :)

Jeg vet hva du mener med å føle at tiden renner ut for deg, jeg har følelsen selv, jeg blir 39 om en måned. Føler det haster mer og mer, og alle utsettelsene gjør meg tidvis ulykkelig og trist, selv om jeg håper håper håper at det skal klaffe til slutt :)

Lykke til med eggene, håper flere eller alle blir befruktet! :D

Tusen takk! Ja,jeg tenker at det kan jo være gullegga ligger i nettopp den samlingen og får jeg inn 2 fine egg og til og med noen på frys Må jeg jo bare være veldig takknemlig!

Alderen har aldri før vært noe problem for meg og jeg er ikke redd for å bli eldre, annet en når det gjelder ivf. Da er det jo et faktum at sjansen for befruktning går ned osv osv...

Men vi får bare håpe det beste og jeg håper du også lykkes!

Vi fortjener det!

Gjest Trulte med to små

det er lov å være skuffet Lykke, hele prosessen i seg selv er jo en påkjenning og man har jo alltid håp om best mulig resultat.. satser på at gull egget/ene ligger i kurven blandt de 6, ønsker deg all verdens lykke til :)

Tusen takk kjære Monky!

Koselig å se deg her. Jeg tenker faktisk endel på deg og de små guttebabyene dine! :) :) Håper det går bra med dere alle sammen! Hold oss oppdatert da!

tusen takk søte, går fint her...husker som det var igår de dagene der rundt uttak, vente på tlf osv... hadde jo ikke akkurat flust med egg selv så kjenner til skuffelsen! ..men det finnes da altså håp! bare så synd man må gjennom denne vanskelige tida først, men en dag skal du få belønning for strevet, det Må snart være din tur;)

Gjest Trulte med to små

tusen takk søte, går fint her...husker som det var igår de dagene der rundt uttak, vente på tlf osv... hadde jo ikke akkurat flust med egg selv så kjenner til skuffelsen! ..men det finnes da altså håp! bare så synd man må gjennom denne vanskelige tida først, men en dag skal du få belønning for strevet, det Må snart være din tur;)

Så bra det går fint med dere! :)

Jeg er spent på tlf i morgen ja og håper på å få sette inn 2 fine egg på fredag.

Jeg må jo si jeg har veldig lyst på tvillinger selv! ;)

Hei

Vi har så mange følelser når vi må igjennom dette!

Ville bare si at jeg hadde kort regime denne gangen og fikk ut 8 egg.

Minste antall jeg har hatt.

Fikk satt inn to egg, men ingen på frys! Er i dag gravid og skal på ultralyd på mandag for å se om det er en eller to som koser seg her inne!

Jeg krysser fingrene for at de hentet ut gullegget til dere!!

Klem klem

Jeg hadde mitt første uttak i feb og fikk ut seks egg, og jeg var kjempefornøyd, mulig fordi jeg ikke visste helt hva som var vanlig. Jeg r 35 år. Fire overlevde og ble befruktet. Ser det er mange her inne som får ut masser av egg også er det alikevel bare noen få som deler seg og blir befruktet. Så det viktigste er KVALITETEN ikke kvantiteten.. Jeg har hatt ett ferskt, ett frys på progynova og nå ett frys i naturlig syklus og jaggu har jeg testet positivt i dag...Det er tidlig så jeg jubler sånn i det stille... men det viser jo at det er mulig også "bare" med seks egg:) så ønsker deg masse lykke til å håper alle de seks viser seg å være gode egg:)

Annonse

Gjest Trulte med to små
Jeg hadde mitt første uttak i feb og fikk ut seks egg, og jeg var kjempefornøyd, mulig fordi jeg ikke visste helt hva som var vanlig. Jeg r 35 år. Fire overlevde og ble befruktet. Ser det er mange her inne som får ut masser av egg også er det alikevel bare noen få som deler seg og blir befruktet. Så det viktigste er KVALITETEN ikke kvantiteten.. Jeg har hatt ett ferskt, ett frys på progynova og nå ett frys i naturlig syklus og jaggu har jeg testet positivt i dag...Det er tidlig så jeg jubler sånn i det stille... men det viser jo at det er mulig også "bare" med seks egg:) så ønsker deg masse lykke til å håper alle de seks viser seg å være gode egg:)

åååå GRATULERER så mye Aaleve!!! Jeg håper så inderlig at det går fint med svangerskapet!

Ja,det ER håp og man kan ikke gi opp enda ;)

Jeg fikk tlf her i stad om at 5 egg hadde blitt befruktet fint, så gjenstår det bare å se hvordan det står til i morgen.

Målet er 2 fine egg inn og noen på frys, om jeg er heldig :)

Jeg er glad på dine vegne altså! Jeg har tenkt på deg og hvordan det gikk med deg og nå vet jeg jo det! :) Hold meg gjerne oppdatert på hvordan det går.

Sender en HURRAklem jeg <3

Gjest Trulte med to små

Hipp Hurra for 5 befruktede egg sier nå jeg!! :D

JA Tussi! jeg har ikke lov å klage, men du vet....jeg er jo snart 38 år og er så redd tiden renner ut for meg, uten at jeg får oppleve å bli mamma. MEN jeg får bare satse på at denne gangen er gangen hvor eggene fester seg! :)

HIPP HURRA FOR DE 5 EGGA MINE :) :) :) :) :)

Gjest Trulte med to små

Hei

Vi har så mange følelser når vi må igjennom dette!

Ville bare si at jeg hadde kort regime denne gangen og fikk ut 8 egg.

Minste antall jeg har hatt.

Fikk satt inn to egg, men ingen på frys! Er i dag gravid og skal på ultralyd på mandag for å se om det er en eller to som koser seg her inne!

Jeg krysser fingrene for at de hentet ut gullegget til dere!!

Klem klem

OJ! Er du blitt gravid! Så koselig om du har 2 i magen. Gratulerer så mye og jeg ønsker deg masse lykke til med svangerskapet!

Sender en god klem til deg og den eller de i magen :)

åååå GRATULERER så mye Aaleve!!! Jeg håper så inderlig at det går fint med svangerskapet!

Jeg fikk tlf her i stad om at 5 egg hadde blitt befruktet fint, så gjenstår det bare å se hvordan det står til i morgen.

Jeg er glad på dine vegne altså! Jeg har tenkt på deg og hvordan det gikk med deg og nå vet jeg jo det! :) Hold meg gjerne oppdatert på hvordan det går.

Det er ikke alltid at det er antall egg som teller. 5 av 6 befruktede er jo kjempe bra. ønsker dere masse lykke til.

Selv stiller jeg til mitt første egguttak i morgen, så gruer meg litt..

Spennende å høre hvor mange egg jeg får ut, og hvor mange som blir befruktet :)

Gjest Trulte med to små

Det er ikke alltid at det er antall egg som teller. 5 av 6 befruktede er jo kjempe bra. ønsker dere masse lykke til.

Selv stiller jeg til mitt første egguttak i morgen, så gruer meg litt..

Spennende å høre hvor mange egg jeg får ut, og hvor mange som blir befruktet :)

Tusen takk! :)

Da må du ha masse lykke til på egguttaket! Sender deg mange gode lykkeønskninger! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...