Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde/har dere menssmerter i ryggen i starten? Jeg pleier å ha vondt i ryggen under mensen, og har det nå også, ca 10 dpo. Men jeg har positiv test. Er bare fryktelig usikker på om det er vanlig...løper på do i ett sett fordi jeg tror mensen er her.

Har to barn fra før, men kan ikke for mitt bare liv huske om det var slik da. Har også mistet to ganger i uke 5 nylig så er ikke så høy i hatten.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143981347-et-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-fra-bligravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sterke korsryggsmerter fra el og helt frem til positiv test. Vanligvis hadde jeg det bare rundt el. Så jeg var helt sikker på at jeg ville teste positiv selv om jeg aldri har vært gravid før. Men har du positiv test sa du? Kjenner igjen nicket ditt fra bligravid:) Jeg hadde menssmerter fra el til 2-3 uker etter positiv test. Og så ble det mer strekksmerter etter det. Er 10 uker i dag:)

Venter nr 4 no, og har hatt nensensmerter med alle. Med første kun de fyrste mnd, litt lenger med nr 2, nr 3 kun et lite opphold i 5.mnd. No vert det vel konstant... Ifølge jm er det heilt normalt og vert "verre" for kvart sv.sk. For ikkje å snakke om kynnere ;-)

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Hadde/har dere menssmerter i ryggen i starten? Jeg pleier å ha vondt i ryggen under mensen, og har det nå også, ca 10 dpo. Men jeg har positiv test. Er bare fryktelig usikker på om det er vanlig...løper på do i ett sett fordi jeg tror mensen er her.

Har to barn fra før, men kan ikke for mitt bare liv huske om det var slik da. Har også mistet to ganger i uke 5 nylig så er ikke så høy i hatten.

Gratulerer og håper denne spiren sitter! :)

For meg var dette et graviditetstein, vondt i ryggen. Og det hadde jeg ikke med førstemann :) så det var det som fikk meg til å undre veldig :)

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...