Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Noen som har noe svar på hvorfor jeg har positiv EL tre dager på rad og jeg har jo mensen. Trodde ikke dette var mulig.
(Want to be a) MILF! Skrevet 17. oktober 2012 #2 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg lurer egentlig mer på hvorfor du tester deg for el når du har mensen?
♡ Jersey ♡ Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg lurer egentlig mer på hvorfor du tester deg for el når du har mensen? Enig...men så lurer jeg også på hvorfor jeg ikke slo ut på Eltester mellom dag 10-16, med sterke eggstokksmerter/ELsmerter på dag 14... Kan kanskje ikke stole på disse testene...?
Tredjemann på vei :D Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 En av mange grunner til at jeg ikke gidder å bruke sånt tull ;-) Tror det bare ville blitt en stressfaktor for min del...
Jentee21 Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Mensen min var to mnd forsinket. Dagen før TR kom testet jeg el for morro skyld siden mensen ikke hadde kommet, så kom TR dagen etterpå. Så derfor har jeg testet de første dagene av mensen også, syns det var så rart.
Ane Elise Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Ta en gravid test og sjekk om du er gravid For EL tester kan også slå til når man er gravid. Det fins faktisk kvinnfolk der ute som får vanlig månedlig blødninger selv om de er gravide. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå