Gå til innhold

Familiebutikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har handler der? Eg har bestilt noe den 7 okt, fikk Mail om bestilling der det stod at eg skulle få en til når varene var sendt. Enda ikkje fått noe. Har sendt Mail men hører ingen ting. Prøver å ringe nr som stor på mailen eg fikk men det er ikkje i bruk,, fant et annet nr men der står eg i kø i 30 sec og får beksjed om at personen ikkje er til stede,, for meg virker dette helt på tryne... Seriøse bedrifter som ikkje tar kontakt eller sender varer.. Oppgitt og forbanna,, er snakk

Er det noen som har handler der? Eg har bestilt noe den 7 okt, fikk Mail om bestilling der det stod at eg skulle få en til når varene var sendt. Enda ikkje fått noe. Har sendt Mail men hører ingen ting. Prøver å ringe nr som stor på mailen eg fikk men det er ikkje i bruk,, fant et annet nr men der står eg i kø i 30 sec og får beksjed om at personen ikkje er til stede,, for meg virker dette helt på tryne... Seriøse bedrifter som ikkje tar kontakt eller sender varer.. Oppgitt og forbanna,, er snakk om varmere klær til guttungen som haster..

Endret av Mamma til tre gutter

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har handlet der noen ganger, men da har jeg fått varene i løpet av noen dager. Så har ikke erfaring med hvordan det er å få tak i dem.

Skrevet

Handlet der en gang for over et år siden, og fikk våren etter ca en uke, noe som er en akseptabel leveringstid.

Skrevet

Handlet der en gang for over et år siden, og fikk våren etter ca en uke, noe som er en akseptabel leveringstid.

ja en uke er helt greit.. Men eg har ikkje fått noe Mail om at varene er sendt noe som står i den første mailen eg fikk...
Skrevet

Er oppklart dem hadde forglemt ordren i pakkehylle.. IMPONERT..

Skrevet

Jeg har handlet der flere ganger, og er veldig fornøyd! Du var nok bare litt uheldig...

Annonse

Skrevet

Har også handlet der flere ganger. Alltid fått varene på kort tid og helt uten problemer. Du var nok bare litt uheldig. Uhell kan jo også skje den beste :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...