Gå til innhold

Må inn og sjekke etter vannlekkasje :(

Anbefalte innlegg

JM skremte meg litt igår, jeg har hatt det fuktig i tre dager nå men ikke tenkt at det kunne være vannet egentlig. Siden alle avfeier det som utflod bare, liksom :) MEN så sa JM at sånne ting måtte man ta alovrlig, og hvis det bare fortsatte i samme mengde måtte jeg ringe Føden. Så det gjorde jeg nå, og de bla helt "har du gått sånn i flere dager, det er jo 24 timer maks" OG da kjente jeg at jeg ble lettere stressa!!!! Vet at det sikkert er greit, men tenk om jeg har gått sånn og ikke sjekka det da - og det er noe galt?? Venter på sjåføren min nå, pappa er ikke her før om et par timer. Venteventevente!!!

Fortsetter under...

Jeg gikk med lekkasje i 3-4 dager i uke 31. Trodde absolutt ikke st det var fostervann. Fikk ikke noe info om 24-timern, m det gikk helt bra da:-). Ble satt på antibiotika og lungemodning. Gutten kom 8 dager etter.

Annonse

Var inne til sånn sjekk etter tre dager med ekstra mye urinlekkasje nå sist helg. De tok ctg og så luktet hun på truseinnlegget og tok et prøve fra skjeden. Raskt og greit og ingen problemer for min del - men greit å få sjekket!!!

De tok en sånn stripe-test som viste at det ikke var fostervann - heldigvis! Men de var usikre selv til å begynne med så glad jeg dro. Hatt mye vondt etterpå for hu dytta og pressa og herja med bebis stakar...Så idag blir det slapt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...