Gå til innhold

Var innom jobb i dag...

Anbefalte innlegg

... og ALT har ordnet seg! Har vært en papirmølle uten like mellom NAV, jobb og fastlegen min. Kjenner at det har tynget meg ganske mye å alltid måtte kjempe så hardt for hver minste lille sak.

I går fikk jeg tlf fra NAV at de hadde trakk kravet om diverse tiltak, og i dag fikk jeg vite på jobb at alt med permisjon og styr er ordnet! Til MIN FORDEL!

Jeg er den første på min arbeidsplass som går ut i fødselpermisjon, så alt har vært nytt dem.

Måtte bare dele lykken med noen :D

Nei, nå skal jeg jaggu feire med rødbrus og ei gulrot! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143981247-var-innom-jobb-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig! Det er fantastisk når det ordner seg, men så pyton når det står på.

Jeg står selv i en situasjon der jeg går å venter på sykepenger fra NAV. Har vært sykmeldt siden 3. sept, og ikke fått en krone enda. Frustrert! :/

Endret av Gegs

Så deilig! Det er fantastisk når det ordner seg, men så pyton når det står på.

Jeg står selv i en situasjon der jeg går å venter på sykepenger fra NAV. Har vært sykmeldt siden 3. sept, og ikke fått en krone enda. Frustrert! :/

Uff, det hørtes fortvilende ut! Krysser fingrene for at det ordner seg for deg SNART!

Nav her håpløst.. Jeg ble sykemeldt første gang i mai, fikk ikke penger før i slutten av august.... Går ut i perm om ei uke, har enda ikke fått noe tilbakemld ang foreldrepenger. Jeg veit at jobben har sendt inn alt de skal. To ganger t.o.m da de har rotet bort papirene en gang allerede.. Så er spent på når første utbetaling av foreldrepenger kommer.. kanskje til nyttår? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...