meg83 Skrevet 17. oktober 2012 #1 Skrevet 17. oktober 2012 Forslag til navn på lillesøster/lillebror? Har noen jentenavn vi liker, men guttenavn er jo umulig!! ønsker mange svar Vil ikke at guttenavnet skal slutte på -an...
inimini Skrevet 17. oktober 2012 #3 Skrevet 17. oktober 2012 Kaspian og Ulrik Kaspian og Samuel Kaspian og Oliver Kaspian og Benjamin Kaspian og Aron Kaspian og Theodor Kaspian og Tobias Kaspian og Niklas Kaspian og Joachim Kaspian og Lydia Kaspian og Eira Kaspian og Marion Kaspian og Molly Kaspian og Cassandra Kaspian og Pernille Kaspian og Tomine Kaspian og Jenny Kaspian og Ellinor Likte du noen her?
Februargullet2013 Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Kaspian digger det navnet,så fint Kaspian og Sindre Kaspian og Imre Kaspian og Leon Kaspian og Kornelius Kaspian og Leander Kaspian og Julianne Kaspian og Embla Kaspian og Eira
meg83 Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2012 Kaspian og Ulrik Kaspian og Samuel Kaspian og Oliver Kaspian og Benjamin Kaspian og Aron Kaspian og Theodor Kaspian og Tobias Kaspian og Niklas Kaspian og Joachim Kaspian og Lydia Kaspian og Eira Kaspian og Marion Kaspian og Molly Kaspian og Cassandra Kaspian og Pernille Kaspian og Tomine Kaspian og Jenny Kaspian og Ellinor Likte du noen her? Både Samuel, Benjamin, Oliver og Aron er navn jeg har likt, men ikke nok til å velge det. Falt ikke for noen av jentenavnene. Tror jeg er veeeldig kresen på navn
meg83 Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2012 Kaspian digger det navnet,så fint Kaspian og Sindre Kaspian og Imre Kaspian og Leon Kaspian og Kornelius Kaspian og Leander Kaspian og Julianne Kaspian og Embla Kaspian og Eira Julianne er kjempestilig, men litt for likt mitt eget navn.
meg83 Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2012 Benjamin eller Lucas:) Lukas var favoritten i mange år, før "alle" brukte det =) Benjamin er absolutt blant de bedre
meg83 Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 17. oktober 2012 Har likt Viktor litt, men føler det blir litt for hardt..
Februargullet2013 Skrevet 17. oktober 2012 #10 Skrevet 17. oktober 2012 Synd det da Ja koselig navn det. hva med Eline,Aurora, eller Josefine da? Likte du noen av guttenavnene? ellers så er jo Colin og Matheo veldig fint også
inimini Skrevet 17. oktober 2012 #11 Skrevet 17. oktober 2012 Foreslår noen navn til jeg:) Kaspian og August Kaspian og Matheo Kaspian og Leo Kaspian og Jesper Kaspian og Patrik Kaspian og Mikkel Kaspian og Isak Kaspian og Martin Kaspian og Jona Kaspian og Erika Kaspian og Aurora Kaspian og Daniella Kaspian og Madelen Kaspian og Mikaela Kaspian og Tiril Kaspian og Mathea Kaspian og Silja Kaspian og Martine Likte du noen her?
Suebird Skrevet 17. oktober 2012 #12 Skrevet 17. oktober 2012 Så kult navn på storebror Enig med deg - guttenavn er håpløst vanskelig... Det tok 6,5 uke etter fødsel før poden her fikk navn Kaspian og Kornelius Kaspian og Aurelius Kaspian og Baltasar Kaspian og Vilhelm Kaspian og Leopold Kaspian og Martinius Kaspian og Zakarias Kaspian og Hektor Kaspian og Valdemar Kaspian og Emelius Kaspian og Gabriel Kaspian og Felix Kaspian og Selmer Kaspian og Elliot Kaspian og Malte Kaspian og Alvin Kaspian og Sofus Kaspian og Theodor Kaspian og Karelius Kaspian og Augustus Kaspian og Anselm Kaspian og Matteus Kaspian og Eron Kaspian og Emmet Kaspian og Aurelie Kaspian og Aurelia Kaspian og Konstanse Kaspian og Kristiane Kaspian og Timea Kaspian og Elvira Kaspian og Elanor Kaspian og Noria Kaspian og Augusta Kaspian og Albertine Kaspian og Filippa Kaspian og Isobel Kaspian og Nikoline Kaspian og Eloise Kaspian og Hennika Kaspian og Alvira Kaspian og Isolde Kaspian og Julietta Kaspian og Leonora
Cornelianelia Skrevet 18. oktober 2012 #13 Skrevet 18. oktober 2012 Kornelius Leonard Torjus Severin Theodor Albert Filip Martinius Kornelia Julianne Henrikke Augusta Wilhelmine Wilma Susanna Sanna Albertine Otilie Pernille Pauline
*Dubsgirl* Skrevet 20. oktober 2012 #15 Skrevet 20. oktober 2012 Kaspian og .. Evander Elander Gustav Mikael Ferdinand Wilmer Wilhelm Ulrik Selmer Silas August Felix Max Mio Lavrans Joel Nathaniel Amadeus Amandus Matheus Cornelius Conrad Elliot Nicholas Aurora Leona Minea Filippa Felicia Anea Wilhelmina Saga Livia Dea Elea Emine Hermine Tomine Olea Nellie Sina Aurelia Cordelia Tilje Ulrikke Moa
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 21. oktober 2012 #17 Skrevet 21. oktober 2012 Kaspian og Maiken Kaspian og Aurora Kaspian og Olivia Kaspian og Patrick Kaspian og Vincent Kaspian og Oliver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå