Gå til innhold

Julegaver til baby 7-8mnd?

Anbefalte innlegg

Hva skal deres små få til jul? Trenger noen tips, min snuppe er 5,5mnd nå og har jo alt bun trenger. Lurer litt på om jeg bare skal ønske penger til henne som jeg kan sette inn på kontoen hennes.

Ellers så har jeg tenkt å kjøpe den fisherprice bamsen som kan snakke og en liten søt trillekoffert, de andre barna har sånn og den er så kjekk å ha med på overnatting hos besteforeldre :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143981239-julegaver-til-baby-7-8mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har den fisher-price hunden som snakker og synger, veldig grei å ha! Hun har vært og er fortsatt intr i denne bamsen, selv om hun har lekt med den siden hun var 5 mnd. Nå er hun 8,5 mnd. Har planer om å kjøpe den hunde-bamsen som danser og synger(?), muligens også det bittelille pianoet med hunden på :) Eller, vi ønsker oss det hvertfall. Og så en gåbil med prinsessemotiv. Klær har vi flust av til hun er 2 år.. hehe

Så her i hus ønsker vi oss først og fremst leker da vi ikke har noe særlig av det.

Ellers ønsker vi ulltøy/strikket tøy (er kjekt å ha til små barn)

Gjest Kira bjeffer!

Tja, han selv blir nok fornøyd bare han får litt gavebånd ;)

Tror faktisk ikke vi kommer til å kjøpe så veldig mye til han denne julen. Han er omkring 10 mnd på julaften, og har stort sett alt han trenger. Pluss masse leker han arver fra storesøster.

Han får jo sikkert noe fra besteforeldre, faddere osv, men vanskelig å si noe han trenger.

Vi skal kjøpe noe så kjedelig som gulvteppe til rommet hennes ;p (sånn paradis-teppe). Og en liten leke fra søsknene! Av sine besteforeldre mistenker jeg at hun får tripp-trapp-stol, for mamma har gitt streng beskjed om at jeg ikke må kjøpe det selv ;) så blir vi å ønske klær i 74-80, diverse leker, akebrett og sånn trunki trillekoffert :)

Vi skal kjøpe noe så kjedelig som gulvteppe til rommet hennes ;p (sånn paradis-teppe). Og en liten leke fra søsknene! Av sine besteforeldre mistenker jeg at hun får tripp-trapp-stol, for mamma har gitt streng beskjed om at jeg ikke må kjøpe det selv ;) så blir vi å ønske klær i 74-80, diverse leker, akebrett og sånn trunki trillekoffert :)

Da må jeg spørre, hva er poenget med den trunki kofferten? Tittet på den når jeg skulle kjøpe sånne små trillekofferter til de to andre, men skjønte ikke helt poenget. Mulig jeg er litt treg...

Min datter og jeg flyr minst en gang i mnd, så syns kofferten er av praktisk størrelse til hennes ting, den kan tas med som håndbagasje og den er praktisk lagd slik at hun kan sitte på den og bli dratt når hun blir større :) i tillegg syns jeg de er så søte :)

Annonse

Min datter og jeg flyr minst en gang i mnd, så syns kofferten er av praktisk størrelse til hennes ting, den kan tas med som håndbagasje og den er praktisk lagd slik at hun kan sitte på den og bli dratt når hun blir større :) i tillegg syns jeg de er så søte :)

Aha, da skjønner jeg ;)

Her arver lillebror alt fra storebror, så han har det meste, men tenker å ønske ham barnehageutstyr, bøker og så kan besteforeldre sette event. restbeløp inn på sparekonto, hvis de ønsker det. Våre barn har tre besteforeldresett og syv tante/onkel-par, så de får egentlig overflod med gaver. Jeg skulle gjerne ha begrenset det litt... Vi kommer ikke til å kjøpe noe stort i år. Kansje et par gode tøfler? ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...