Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 6. Neste helg er det klart for turnering med bankett om kvelden , noe jeg alltid deltar veldig livlig på. Skal jeg bare si det som det er til laget mitt at jeg er gravid, eller skal jeg dikte opp en unnskyldning for ikke å kunne kose meg med vin på festen?

Fortsetter under...

Jeg er nå i uke 6. Neste helg er det klart for turnering med bankett om kvelden , noe jeg alltid deltar veldig livlig på. Skal jeg bare si det som det er til laget mitt at jeg er gravid, eller skal jeg dikte opp en unnskyldning for ikke å kunne kose meg med vin på festen?

Jeg tok med meg litt Mozell og Cider(brus), Var ikke mange som reagerte på at jeg ikke drakk da, ikke før vertinnen fortalte alle at jeg var gravid.. Men kan være lurt å ha de i en annen flaske kanskje, eller bare kjøpe alkoholfritt ;)

Jeg tok med meg litt Mozell og Cider(brus), Var ikke mange som reagerte på at jeg ikke drakk da, ikke før vertinnen fortalte alle at jeg var gravid.. Men kan være lurt å ha de i en annen flaske kanskje, eller bare kjøpe alkoholfritt ;)

Skulle nok aldri ha bekymret meg for noe så idiotisk. I kveld kom SA....

Takk for omtanke! Veldig ubehagelig dag, men må ha fokus på alt positivt i livet mitt. Er velsignet med to herlige unger fra før så det er bare til å ha fullt fokus på de. Mange som opplever SA og mange som er kommet lenger enn 6 uker. Vi er alle i samme båt, livet er skjørt, men "What doesn't kill you makes you stronger!!"

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...