Gå til innhold

Hadde dere regnet dette som en pp

Anbefalte innlegg

Tok ut spiralen(kobber) mandag 1. okt. 15/16 okt kom mensen. Dvs at jeg tok ut spiralen samme dag eller dagen før EL. Jeg trodde som jeg skrev tidligere her inne at de mest fruktbare dagene var etter EL , men nå har jeg jo fått med deg at det er før ; ) Hadde dere regnet de to ukene uten spiral da som en PP?? Jeg hadde jo spiralen inne de beste dagene .......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143981173-hadde-dere-regnet-dette-som-en-pp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok ut spiralen(kobber) mandag 1. okt. 15/16 okt kom mensen. Dvs at jeg tok ut spiralen samme dag eller dagen før EL. Jeg trodde som jeg skrev tidligere her inne at de mest fruktbare dagene var etter EL , men nå har jeg jo fått med deg at det er før ; ) Hadde dere regnet de to ukene uten spiral da som en PP?? Jeg hadde jo spiralen inne de beste dagene .......

Spiller det overhodet noen rolle? Eller mener du det blir mer stas om du blir gravid på et "lavere" pp tall? Altså om du dropper å telle denne pp så kan du begynne på 1 igjen og så "skryte" av at det gikk på første forsøk?

Du vet jo storyen din. Er ikke det det viktigste? Hvis du stresser så mye med dette allerede så blir det slit for deg om det ikke klaffer med en gang...

:)

anonym bruker: skal si noen har virkelig stått opp på feil fot idag.

HH80: du har nok ikke rukket å ha el på 14 dager. så jeg ville ha regnet med at denne blødningen du har nå er mensen, så da er det bare å kjøre på om en 10-12 dager:) lykke til :)

Ja det er en vanlig mens. Jeg var bare litt superpoptimist når jeg tok ut spiralen på eggløsningsdagen og tenkte kanskje jeg ble gravid omtrent samme dagen... haha ,men det var nok litt optimistisk ja : ) Nye muligheter om 10 til 12 dager : )

Lykke til til deg også hvis du ikke allerede er gravid da : )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...