Gå til innhold

Får ikke sove...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig godt ;-)

Vet ikke om du sover lenge om morgenen eller sover mye om dagen, men om det er tilfelle så prøv å gjøre det litt anderledes. Stå opp "tidlig" og ta deg en lur midt på dagen, men ikke etter 2 :-)

Jeg har hatt litt problemer med å få sovne om kvelden, og det kommer nok av at jeg sover så lenge om morgenen eller..

Noen sier at om man har et plutselig høyt energi nivå så kommer babyn snart;-) ...det håper jeg for min del ...

H.

Jeg synes det er vanskelig å sovne på kvelden uansett hvor trøtt jeg er fordi det er på denne tiden jeg har mest vondt i bekkenet, mageknip, det er da jeg tisser mest, er mest hoven i bein og fingre og i tillegg har vesla fest inni der......

Derfor ligger jeg våken til 2, sover litt og våkner igjen 4. Så sovner jeg igjen i 5 tiden, og da er jeg kjempetrøtt når jeg står opp klokka 9.......

Jeg sover aldri på dagen, for da er jeg ikke trøtt. Selv om jeg "sover" så våkner jeg hele tiden og det er aldri noe god søvn.....

Ja samme her :)

Sover ekstremt dårlig om nattn..

Sovner sent å våkner tidlig..

Legger meg somregel i 11 tiden men får ikke såve før etter 12.. Så er man på do ca 3-4 ganger hver natt å i 6-7 tiden får jeg somregel ikke såve mer, ligger å slapper av til kl: 8 da vekker jeg Snuppa å får henne i barnehagen til 9 :)

Såver aldrig på dagen da får jeg bare vont i hode å blir kvalm å slapp..

Men ser ikke for meg at d blir så mye såving fremover heller når man får en baby i hus :) greit at kroppen er forberet :P

Er ikke spesielt trøtt på dagen så går greit :)

Soving er et mysterium. Jeg har normalt et meget godt sovehjerte og sover glatt fra kl 22:00 til 07:00 uten å våkne en eneste gang i løpet av natta, men i de siste månedene har jeg hatt netter der jeg ikke har sovnet før kl 5, mens jeg andre netter sover som en stein fra 22:30 til 07:00. I natt sov jeg sådär, våknet noen ganger (men aldri av smerter eller at jeg må tisse), "tvang" meg selv til å bli liggende og sov helt ok til 6:30. I dag er jeg trøtt, men har ikke lagt meg til å sove. Tenker at det er lurest å spare søvnen til natta. Jeg er 38+6 i dag forresten.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...