Gå til innhold

babystol som festes kun med bilbeltet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

skjer det en bilulykke er det ikke bra for barnet i alle fall. vet det for venninnen min sin sønn ble skadd i en bilulykke.

Det kunne like gjerne skjedd med stolen i en base. Basen gjør de stort sett bare enklere å feste stolen.

synes ikke det hørtes trygt ut

Og du bør slutte å uttale deg om alt mulig hele tiden, er jo tydelig at du bare sitter og synser om veldig mye...

Helt enig med mini&meg, mye synsing og (beklager!!) dumme spørsmål og svar fra deg her inne. om du kaller deg swan ett-eller-annet, chelseafan eller noe annet så nytter det jo ikke om du fortsetter som før.

når jeg spørr ang sikkerheten til mitt barn er jeg jo selvfølgelig intrressert i fakta, ikke hva du SYNES om saken, akkurat det er likegyldig for meg :)

Og du har alltid en venninne som har opplevd det verste dersom noen reagerer på alle de rare svarene du lirer ut av deg her inne, rart det der :P

når du byttet nick nå siste gangen skrev du et eget innlegg om at du skulle roe ned antall dumme innlegg, har du glemt det allerede ? :)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest pizzadilla

Sånn base har vel bare vært på markedet i noen få år eller?

Før har jeg alltid vært vant til å feste bilsete med beltet:-)

Vi vurderte en stund å kjøpe oss ny bil og da var gubben besatt av at den skulle være så ny at man kunne bruke sånn fancy feste:-P Det blir unødvendig dyrt når vi har en knallbil:-) Jeg spurte en ansatt på babyshop når vi var der om sikkerheten og han sa det var det samme. Klart, kjappere og enklere med base, men vi beholder gamlekjerra og bruker beltet istede:-)

Annonse

Jeg har stol som festes med bilbeltet, men kjøpte med base som også festes med belte. Base kjøpte jeg fordi det er enklere å ta ut stolen, uten å må styre med beltet. Ble fortalt av forhandler at basen ikke hadde noe med sikkerhet å gjøre, kun praktiske:)

Base gjør det enklere å sette inn og ta ut, men har en bil uten isofix feste så går jo det bra uten. Vi brukte babysetet både med og uten base. I vår egen bil, med base - og på ferie med leiebil og i besteforeldrene bil uten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...