Gå til innhold

Bomull mellom ørene....

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er det flere som føler at hjernen snart slutter å fungere???? Jeg klarer seriøst ikke å samle tankene og har mistet tellinga på hvor mange ganger jeg har tenkt på å pakke fødebagen uten at det skjer. Jeg blir gal snart!!! Til vanlig er jeg veldig nøye på planlegging og å være tidlig ute med ting.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143981144-bomull-mellom-%C3%B8rene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk på kjøleskapet her en kveld...rett på og slo kneet så hardt at jeg slet med å gå resten av kvelden.,,skikkelig i min egen verden...og i går var jeg på foreldremøte i bhg, og stod å snakket med en annen mor da jeg glemmer jeg har pappkrus med vann i hånden og klarer på en eller annen måte å kaste vannet over henne.....og i det jeg sier :herregud unnskyld, la meg tørke(og drar i papirholderen på veggen) så raser hele papirholderen ned....skikkelig klossete er jeg om dagen!(36+2) og hver gang jg skal si ordet "paraply" sier jeg nå "gitar" ha ha huff :)

Annonse

bra det ikke bare er meg... har snart ikke flere rene klær uten flekker. søler hver gang jeg spiser.. sambo har hentet frem de nye smekkene til babyen for meg ... :P går på dører og vegger. her om dagen var vi på besøk hos sviger's og når vi skulle gå tok jeg på meg hennes støvler istedenfor mine. oh my god. the shame....

holder på å støvsuge og må plutselig på do, ser at vaskemaskinen er ferdig og begynner å henge opp klær istedet, kommer tilbake til stua og ringer sambo og spør hvorfor han ikke har lagt på plass støvsugeren som ligger midt i stua. ;) skal sende brødkurven over bordet til bestemor og finner ut at det går mye fortere hvis jeg kaster det til henne ???!!! brød over alt. :P;) WHATS HAPPENING???

har du ikke fått i deg omega 3?

under graviditet mister mor 8% av hjernen,om hun ikke går på omega 3.

derfor kommer ammetåka.

Hvis jeg tar tran så dekker vel det dagsbehovet? Prøvde å spise makrell i tomat på brødskiva hver dag men måtte kutte det ut på grunn av halsbrann. Klarer ikke stekt laks etter det som var på nyhetene om denne ormen som kunne være i fisken. Spiser torsk, men der er det jo ikke så mye omega 3 som i fet fisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...