Gå til innhold

Går det an?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Gratulerer først og fremst til dere som nå er her inne:-)

Er det noen av dere som er gravide som har fått positiv EL-test pga at dere har vært gravide? Eller blir den kun positiv når EL finner sted og aldri ellers?

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg har lest om flere som har fått positiv eltest når de var gravide ja :)

Skrevet

Jeg fikk positiv EL-test dagen før positiv graviditetstest :) skal nevnes at det var godt over en uke etter IKM. Lykke til!

Skrevet

Med både nr to og nr fire brukte jeg el-test for å teste meg for graviditet :-) den slår jo ut på de samme hormonene, så er du gravid, vil den slå ut. Med nr to fikk jeg positiv el-test en uke før ikm.(fjerde graviditet var en overraskelse, så der var jeg litt på vei før jeg testet) Stemte begge gangene, og har ikke hatt pos el-test utenom el ellers

Skrevet

Hei

Tusen takk for svar alle sammen! Har egentlig IKM førstkommende mandag. Hadde pos EL test lørdag 6 okt. Nå fikk jeg plutselig pos EL test igjen i går så da har det vel ikke vært noe Eggløsning den 6 likevel og da spørs det vel nå om kroppen slipper i disse dager....Grav.test var negativ i går. Har alltid vært helt "på klokken" i syklusene mine og vet at det finnes masse egg men man får vel ikke ny EL i samme syklus hvis det klaffer på den første?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...