Gå til innhold

arrghhh... halsbrann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med alle tips du har prøvd, eller har hørt fungerer! Jeg er desperat!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det for første gang i mitt liv på torsdag. Det forsvant dagen etter, uten at jeg helt vet hvorfor.

Men jeg gjorde følgende: Gikk en laaang tur, sov med en stor pute (altså hodet litt hevet), drakk mye vann, unngikk stress og spiste "lett" mat - brød, musli, yoghurt, men ikke tunge, fete måltider

Skrevet

Jeg har også hørt fra flere at lovehearts skal hjelpe ;)

Skrevet

Lovehearts(må tygges), sjokolademelk, mandler, gaviscon (mot halsbrann fra apoteket. tyggetablettene er ekle, har ikke prøvd flytende).

Skrevet

Gaviscon eller Novaluzid (fra apoteket) har knasket dem som godterier i alle mine svangerskap.

Skrevet

Mandler. Tygger en neve mandler, og det blir borte med en gang :D

Skrevet

Jeg har også hørt mandler og det å tygge lovehearts! :)

Skrevet

Titralack er det eneste jeg greide å bruke i begynnelsen uten å blu kvalm. Smaker got også. Sjal ty til de igjenn nåe det kommer tilbake

Skrevet

bruker både Gaviscon og Novaluzid, men synes lovehearts er veldig fint å ha i lomma når jeg skal bort ;)

Skrevet

en spiseskje olivenolje og en spise skje sitron.

Skrevet

Har halsbrann for første gang i livet jeg også. Kjøpte meg Gaviscon på apoteket og det fungerer for så vidt greit. Når det er sagt ..... inntak av preparatet var en "sådär" opplevelse. Samboeren min holdet på å brekke seg og sa det så og hørtes ut som om jeg spiste gips...

Vondt skal vondt fordrive :-)

Skrevet

huff, ja, gaviscon er ekkelt. det lages på et nyere patent i uk, så anbefaler alle som kjenner noen som skal dit å kjøpe gaviscon tyggetabletter med peppermyntesmak. Det blir ikke like mye bakepulver i munnen :))

Skrevet (endret)

Etterhvert er ikke gaviscon så ille, når man bare blir vant til det. Men Novaluzid snakket bedre.

Endret av Cmyk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...