Cath25 Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg synes det er så mye fint å få kjøpt av hjemmelagde barneklær, sydd og strikket. Er det noen som ar erfaring med å kjøpe slikt? Jeg mener, man vet jo ikke hvordan kvaliteten er, om det er trygt å betale for noe på forskudd og sånn. Er det noen som har et favorittmerke? Hva syns du om hjemmelagde barneklær? Er det noen her som lager noe selv?
lille sprelle Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Lager ikke selv, men arver og får en del hjemmelaget. Helt supert!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg lager litt selv. Eller lagde i hvert fall, er ikke mye tid til det akkurat nå dessverre. Har sydd ganske mange kjoler, noen gensere og bukser ol og strikket litt. Det er rett og slett bare fordi jeg liker å skape ting, har alltid likt ting som tegning, forming osv og har det nok litt i genene også da min farmor livnærte seg som syerske Men det er gøy å sy fordi det går så veldig fort. På bare et par timer kan du lage et helt nytt plagg, akkurat som du vil ha det selv. Bare prøv
Hanna30 Skrevet 17. oktober 2012 #4 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg syr en del selv. Har bl.a. facebookside som du kan se på linken under:) Kan jo bare snakke for meg selv da, men jeg vil veldig gjerne at de som kjøper av meg er fornøyde og prøver det jeg kan for at de skal bli det. Det er viktig for meg at det er god kvalitet på det jeg lager og det er selvfølgelig angrerett på ting man har lagd selv også, slik det er på andre ting man bestiller på nett. Jg tror nok de aller fleste tenker slik, man lager ting av glede og vil at folk skal like det! Og om man ikke leverer det folk betaler for ryktes det jo fort og da kan man ikke håpe på å selge så mye mer. Blir forresten veldig glad om dere vil "like" facebooksiden min!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. oktober 2012 #5 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg syr en del selv. Har bl.a. facebookside som du kan se på linken under:) Kan jo bare snakke for meg selv da, men jeg vil veldig gjerne at de som kjøper av meg er fornøyde og prøver det jeg kan for at de skal bli det. Det er viktig for meg at det er god kvalitet på det jeg lager og det er selvfølgelig angrerett på ting man har lagd selv også, slik det er på andre ting man bestiller på nett. Jg tror nok de aller fleste tenker slik, man lager ting av glede og vil at folk skal like det! Og om man ikke leverer det folk betaler for ryktes det jo fort og da kan man ikke håpe på å selge så mye mer. Blir forresten veldig glad om dere vil "like" facebooksiden min! Oi, du var jo dødsflink! Masse flott klær der som det jo faktisk lyser kvalitet av Jeg er bare amatør, og selger jo heller ikke klær, dine klær ser jo helt proffe ut!
Fuglemamma <3 Skrevet 18. oktober 2012 #6 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg syr en del selv. Har bl.a. facebookside som du kan se på linken under:) Kan jo bare snakke for meg selv da, men jeg vil veldig gjerne at de som kjøper av meg er fornøyde og prøver det jeg kan for at de skal bli det. Det er viktig for meg at det er god kvalitet på det jeg lager og det er selvfølgelig angrerett på ting man har lagd selv også, slik det er på andre ting man bestiller på nett. Jg tror nok de aller fleste tenker slik, man lager ting av glede og vil at folk skal like det! Og om man ikke leverer det folk betaler for ryktes det jo fort og da kan man ikke håpe på å selge så mye mer. Blir forresten veldig glad om dere vil "like" facebooksiden min! .. Vil vekdig gjerne se, men ser ingen link?
Gjest Filifjonka Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har sydd litt, men ikke mye. Jeg strikker derimot masse. Jeg elsker å strikke, og holder ungene med gensere og votter. Mormor strikker sokker, så akkurat det gjør jeg ikke. Men tovede tøfler til å bruke på hytta. Jeg liker godt å strikke. Jeg kan ta med meg strikketøyet overalt, og strikker gjerne i bilen på lange bilturer (men ikke når jeg selv sitter bak rattet). Jeg kjenner også en dame som syr barneklær og hun har nettbutikk. Hun er kjempeflink, men det hun lager er for babyer så mine barn er for store for de klærne. Ellers hadde jeg ikke hatt betenkeligheter med å kjøpe og bruke det hun lager.
Hanna30 Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg syr en del selv. Har bl.a. facebookside som du kan se på linken under:) Kan jo bare snakke for meg selv da, men jeg vil veldig gjerne at de som kjøper av meg er fornøyde og prøver det jeg kan for at de skal bli det. Det er viktig for meg at det er god kvalitet på det jeg lager og det er selvfølgelig angrerett på ting man har lagd selv også, slik det er på andre ting man bestiller på nett. Jg tror nok de aller fleste tenker slik, man lager ting av glede og vil at folk skal like det! Og om man ikke leverer det folk betaler for ryktes det jo fort og da kan man ikke håpe på å selge så mye mer. Blir forresten veldig glad om dere vil "like" facebooksiden min! Oi, du var jo dødsflink! Masse flott klær der som det jo faktisk lyser kvalitet av Jeg er bare amatør, og selger jo heller ikke klær, dine klær ser jo helt proffe ut! Tuusen takk!
Hanna30 Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg syr en del selv. Har bl.a. facebookside som du kan se på linken under:) Kan jo bare snakke for meg selv da, men jeg vil veldig gjerne at de som kjøper av meg er fornøyde og prøver det jeg kan for at de skal bli det. Det er viktig for meg at det er god kvalitet på det jeg lager og det er selvfølgelig angrerett på ting man har lagd selv også, slik det er på andre ting man bestiller på nett. Jg tror nok de aller fleste tenker slik, man lager ting av glede og vil at folk skal like det! Og om man ikke leverer det folk betaler for ryktes det jo fort og da kan man ikke håpe på å selge så mye mer. Blir forresten veldig glad om dere vil "like" facebooksiden min! .. Vil vekdig gjerne se, men ser ingen link? Nettadressen er https://www.facebook.com/IngridsBarneklaer
tomat15 Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 Bestemoren til mine barn er veldig dyktig på strikking. Frøkna på nesten 4 år tilbringer omtrent hele høst/vinter halvåret kun i strikka klær. Det går i ullbukser og ullgensere til begge, samt lekre kjoler til jenta. Luer, sokker og halser lager hun også. Vi får masse koselige tilbakemeldinger på hjemmestrikkede klær. Synes hjemmelagde klær er veldig fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå