Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velger å være anonym her...

Kan jeg spørre hvordan sexlivet er i forholdene deres når dere holder på med prøverør?

Min mann har barn fra før, laget på "naturligt vis", og han er nå 100% steril og det er overhodet ingen sjans for graviditet på naturlig vis.

For oss har dette ødelagt for oss, ingen av oss har et snev av lyst, akkuratt som om det er et stort nederlag å vite at sex ikke kan "føre til noe", vet ikke helt hvordan jeg skal klare å forklare, men det er vondt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det litt på samme måte. Romantikken ved å lage barn sammen er jo mer eller mindre borte. og samtidig føler jeg kroppen min er stappfull av tanker og til stadighet ulike hormoner. Vi har fortsatt mye sex men det er fordi jeg har en mann som har ett stort behov også nå, og jeg får j lyst når vi setter igang, men merker at jeg sier mye mer nei og også at jeg sjelden kjenner på den lyst følelsen. Liker det ikke.. men det er vel også naturlig. heldigvis er vi flinke til å snakke sammen og til å være nær, så føler forholdet er bra. men man blir jo litt urolig når lysten endrer seg så dramatisk.

Skrevet

Vi kan heller ikke bli gravid på naturlig vis, men vi har alltid hatt et veldig godt sexliv.

Under forsøkene så er det derimot så og si null sex. Da har vi begge nok å tenke på, pluss at progesteronstøtten gjør ting litt uappetittlig :)

Og nå når vi fikk positiv test, så klarer ikke jeg å slappe helt av, og det respekterer han veldig :)

Håper at det kommer seg etterhvert som ukene går! :)

Tror det er veldig vanlig at sexlysten dabber av under prøverørstiden :)

Skrevet

Vi har også et labert sexliv under forsøkene, men tillater oss det. Prøver å ta vare på forholdet på andre måter med små utflukter, kino ligge å se film i armkroken. Vi syns ikke det er så farlig at sexen dabber litt av med sprengte eggstokker, såre slimhinner og lutinus som renner.

Bare vi har fått forsøka litt på avstand er vi tilbake til normalen med et lekent og godt sexliv. Selv om det heller ikke kan bli noe barn med sex på oss siden mannen sliter voldsomt med svømmerene så syns jeg egentlig bare det tar presset bort fra sexen. Vi kan gjøre det bare forde det er godt og ikke forde det er eggløsning.

Skrevet

etter jeg testa positivt så har jeg ikke hatt sex,

er nå snart 23 uker på vei og virkelig savner det.

men må respektere at min kjære er livredd for at noe kan gå galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...