MammaHåp1 Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Er det virkelig mulig.....her sitter jeg og leser om alt fra a til å så glemmer jeg å ta medesinen min!!!:/ Jeg var på ul i går, alt såg greit ut å det blir insett torsdag:D kjempe happy!! Meeen oppi alt dette her så glemte jeg av å ta lutinus i morres og midt på dagen. Så jeg har gått glipp av 4 stk. Heldigvis kom jeg på det nå og har har tatt kveldsdosa. Er dette krise???? Det er så typisk meg.......hva tror dere?? Jeg tar fra nå lutinus kl 08, 14 og 20. Når tar dere? Sukk......
MammaHåp1 Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg er også usikker på om en skal ligge etter å ha tatt lutinus eller være i aktivitet??
dincene Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Tror nok ikke at du kommer til å ta skade av det. Jeg tok bare en istedenfor 2 ved frys. Skjønner ikke hvordan jeg klarte å lese så feil (eller ikke lese i det hele tatt). Tok jo bare sånn som det skulles når jeg oppdaget det. Har ikke noe å si om man går eller ligger. På kveldene pleide jeg å ta rett før jeg la meg. Virka like bra.
RTprøver Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Det står i vedlegget at hvis man glemmer en lutinus, kan man ta den senere. Men at man ikke må ta to for å kompensere Jeg var sikkert litt vel streng, for jeg tok hver 8. time Kl. 08, 16 og 24 (den ble riktignok tatt tidligere i ukedagene, da jeg legger meg ca 23) Jeg gjorde det slik da jeg ble veldig glemsk av alle hormonene, og måtte ha alarm på og hele pakken
MammaHåp1 Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg går ut i fra at du ble gravid siden du vet det virket like bra dincene? Jeg krysser fingrene for at du har rett:)) Tusen takk for svar dere 2:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå