Gå til innhold

Bekkenløsning uke 8? Er det virkelig mulig?

Anbefalte innlegg

Har hatt vondt i korsryggen siden uke 6 og nå stråler det nedover begge beina,, Og jobben som hjemmehjelp gjør det ikke noe bedre med støvsuging og vasking i 4-5 hus daglig. Skal til Legen med lissmor i morgen så da skal jeg jaggu snakke med henne og spørre om sykmelding, for dette er så vondt:( Hadde det sist og...

Fortsetter under...

Annonse

Du er nok ikke alene nei, jeg er 8+3 og har begynt å kjenne på det allerede jeg også, har smerter i korsrygg og hoftene, men ikke kommet så langt som at det stråler ned igjennom bena helt enda.

Jepp, begynte å kjenne det så tidlig med nr 1 og kjenner det godt nå når jeg er i uke 9 med nr. 2. Har fått tilrettelegging på jobben, noe som hjelper litt. Ble tidlig sykemeldt sist fordi det var vondt å bare være på beina, så er litt spent på hvordan det går denne gangen.

Jeg hadde bekkenløsning fra fire mnd med nummer en. Med nummer to kom det i uke 7 og med nummer tre i uke åtte. Nå med nummer fire har jeg bare kjent litt til det (er 9+4 idag) men så har jeg unngått å løfte noe som helst siden jeg testet positivt og er superforsiktig.

Jeg har en jobb der jeg stort sett kan sitte stille, men likevel har jeg vært sykemeldt i henholdsvis 3 og 4,5 mnd med de to siste pga bekkenet. Ikke prøv å være helt, det betaler du bare dyrt for!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...