Lulle_06_09_13 Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Vi har virkelig gjort det vanskelig for oss selv. Førstefødte fikk navnet Emma, så kom gutten og han ble oppkalt etter sin oldefar og fikk navnet Cornelius. Så vi har altså et superpopulært navn og et som er mer spesielt og sjeldent. Nå vil vi helst unngå populære og spesielle navn... Men merker jeg sliter. Har alltid likt Emil (ville ha dette til nr1 dersom det var gutt, men min mann har aldri likt det). Så tenkte jeg på Emrik, men det er jo spesielt igjen... Mannen min er helt håpløst, han liker ingen av navnene jeg kommer med og har heller ingen ønsker selv! Noen som vil komme med forslag til meg? Vi trenger det... :-)
Cmyk Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Du har ikke funnet noen flere navn i slekta (gjerne i farssleka - da blir han nok lettere å overtale ) som d kan bruke? Vi fant navnet på vår yngstemann hos en tipptipp oldefar av mannen min - og vldig godt fornøyd med det .
Cmyk Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Du skal få noen tips fra mitt slektstre Augusinius Lorentz Willum Syver Østen Gregers (synes faktisk at Gregers er ganske kult, jeg)
Februargullet2013 Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Synes Emil er MYE finere enn Emrik i alle fall. Andre : Sindre Anders Vebjørn Leon Vegard Kristian Mikael/Michael Niklas/Nichlas
Frøken Ubesluttsom Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Imre Jostein Jørgen Erik Åsmund øystein Torleif Melvin Eirik Jonathan Sigvart Fredrik
SingSing Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 Du skal få noen tips fra mitt slektstre Augusinius Lorentz Willum Syver Østen Gregers (synes faktisk at Gregers er ganske kult, jeg) Jeg har også en Willum langt tilbake. Tenkte derfor selv på Wilmer. Embrik var også på lista.
Suebird Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Emil ville jeg unngått av mange grunner, bl.a så er det likt Emma. Hvis det ikke er et issue, hva med Emilian? Emma, Cornelius og Christoffer Emma, Cornelius og Caspar Emma, Cornelius og Filip Emma, Cornelius og Hector Emma, Cornelius og Victor Emma, Cornelius og Martinius Emma, Cornelius og August Emma, Cornelius og Hadrian Emma, Cornelius og Sebastian Emma, Cornelius og Samuel Emma, Cornelius og Alexander Emma, Cornelius og Vilhelm
Følelsesvims Skrevet 16. oktober 2012 #8 Skrevet 16. oktober 2012 Lukas, Daniel, David, Henrik, Bjørn, Magnus, Leander
*Dubsgirl* Skrevet 16. oktober 2012 #9 Skrevet 16. oktober 2012 Emma, Cornelius og .. Adrian William Wilhelm Fabian Julian Oliver Simon Samuel Theodor Mathias Martin Victor Daniel Henrik Gustav
Lulle_06_09_13 Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #11 Skrevet 16. oktober 2012 Emil ville jeg unngått av mange grunner, bl.a så er det likt Emma. Hvis det ikke er et issue, hva med Emilian? Emma, Cornelius og Christoffer Emma, Cornelius og Caspar Emma, Cornelius og Filip Emma, Cornelius og Hector Emma, Cornelius og Victor Emma, Cornelius og Martinius Emma, Cornelius og August Emma, Cornelius og Hadrian Emma, Cornelius og Sebastian Emma, Cornelius og Samuel Emma, Cornelius og Alexander Emma, Cornelius og Vilhelm Tusen takk for flotte alternativ! Emilian heter sønnen til min beste venninne,så det blir litt feil Likte godt August, men igjen så er det relativt spesielt
Lulle_06_09_13 Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #12 Skrevet 16. oktober 2012 Du har ikke funnet noen flere navn i slekta (gjerne i farssleka - da blir han nok lettere å overtale ) som d kan bruke? Vi fant navnet på vår yngstemann hos en tipptipp oldefar av mannen min - og vldig godt fornøyd med det . Jo, vi har sett der også.. Uten at noen falt i smak... For å si det sånn, så ble forrige navn valgt ved loddtrekning..så forskjellig smak har vi... MYE lettere med jentenavn altså :/
Giss Skrevet 17. oktober 2012 #13 Skrevet 17. oktober 2012 Har ikke lest alle forslagene du har fått så beklager om jeg gjentar andres ideer... Emma, Cornelius og ... Aksel Markus Joakim Ulrik Carsten Henrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå