MissVaiper Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Noen som har gode tips for gode amme BH med stor cup?
TPK Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 HotMilk. De er dyre da, men veldig fine og solide. Da jeg bestilte tok det over 1 mnd (!) fordi det måtte sendes fra New Zealand! Men det var visstnok et unntak da, tror det skal gå fortere vanligvis.
Major HotLips Houlihan Skrevet 16. oktober 2012 #3 Skrevet 16. oktober 2012 Underverker.no Der har de en ammebh fra abecita med stor cup og den er veldig behagelig
verdens heldigste mamma Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Change! Kjempegod BH med god støtte, og veldig fin sammenlignet med de flest andre! Den går til I-cup. Har allerede pakket de jeg har fra de andre ammeperiodene i sykehusbagen :-) http://change.com/no/florence-5.html
Nikamo Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 I det siste Gravid-bladet så har de testet ammebh'er - blandt andre nettopp HotMilk og Change, men også andre merker Kanskje du får noen tips der?!
Kaktus_86 Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Change ja Jeg lette overalt, og bestilte fra ammebutikken, som ble for små. På change målte hun og fant riktig bh til meg med en gang. 500kr for en, men viktig med riktig støtte. Veldig fornøyd!
2010 Mammaen Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 Noen som har gode tips for gode amme BH med stor cup? Kommer litt an på hva stor cup er for deg. Jeg brukte cup E i amme-bh (i noen merker var det litt lite) men prøvde forskjellige typer, men likte aller best Triumph sin. Den største str var E-cup for et par års tid siden. Den er ikke supersexy, men veldig behagelig og enkel å servere pupp fra ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå