Vi4+1!?:-) Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Vi klarer ikke å bestemme oss for navn. Bare noen dager igjen til termin og nå håper vi på at vi med en gang etter fødselen ser hvilket navn som er riktig. Men jeg er litt redd for at vi kommer til å kalle ham lillegutt, babygutten eller nurket i flere måneder :-S Hvilket navn synes dere er finest? Henry Theodor Vilmer Johannes Evander Tenker på Sebastian som mellomnavn..
Februargullet2013 Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 Henry Sebastian Johannes Sebastian Utrolig nydelige Elsker Theodor også,men synes ikke det passer med Sebastian
Frøken Ubesluttsom Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Liker godt Evander. Og Johannes. Men Johannes er finest som det er uten mellomnavn.
LoveDove Skrevet 16. oktober 2012 #8 Skrevet 16. oktober 2012 Henry - Tror det er det eneste guttenavnet som ender på Y jeg takler. Syns det er klassisk og sjarmerende på norsk. Theodor - Helt ok, men ingen favoritt. Vilmer - Kult og sjarmerende. Johannes - Flott og klassisk, står kun alene! Evander - Sander, Alexander, Leander... Samme ulla. Kjedelig. Både Vilmer og Henry kan stå fint med Sebastian.
Blomstogbier Skrevet 16. oktober 2012 #9 Skrevet 16. oktober 2012 Likte egentlig bare Johannes ! Det er et flott navn!
Ms.Smith Skrevet 16. oktober 2012 #10 Skrevet 16. oktober 2012 Vilmer, Henry eller Johannes!! Alle tre like fine!
huse Skrevet 16. oktober 2012 #11 Skrevet 16. oktober 2012 Hei Har en gutt som heter Johannes!!! Navnet er kjempe fint blir bare mer og mer fornøyd!!1Lykke til med valget
SingSing Skrevet 16. oktober 2012 #12 Skrevet 16. oktober 2012 Har hatt Theodor og Wilmer på min liste, men syns bare Henry kan gå an sammen med Sebastian.
Suebird Skrevet 16. oktober 2012 #13 Skrevet 16. oktober 2012 Alle er ok utenom Johannes. Vel, ille er det ikke altså, men synes det er traust. Liker Elander mer enn Evander faktisk. Ville gått for Theodor Sebastian - det synes jeg var finest
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 16. oktober 2012 #14 Skrevet 16. oktober 2012 Flotte navn! Alle godkjent, med unntak av Theodor og Sebastian. De er veldig oppbrukte og kjedelige..
Augustgutt13&Augustspire16 Skrevet 16. oktober 2012 #15 Skrevet 16. oktober 2012 Henry og Evander liker jeg ikke. Theodor er helt ok, men Johannes er et stødig og fint navn. Vilmer er jeg ikke vant til, men liker det Hvis barnet skal ha Sebastian som mellomnavn, ville jeg absolutt gått for Vilmer. Vilmer Sebastian er fint Johannes Sebastian blir altfor langt og tungt.
Vi4+1!?:-) Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #16 Skrevet 16. oktober 2012 Tusen takk for bra svar:) Ble litt lettere nå faktisk. Skal si ifra hva det ble etter fødsel, han skal få litt og si han også ;-)
lallala Skrevet 17. oktober 2012 #18 Skrevet 17. oktober 2012 Vilmer, Johannes eller Henry! Men Sebastian passer litt dårlig med Johannes.
Clemencia Skrevet 18. oktober 2012 #19 Skrevet 18. oktober 2012 Henry synes jeg var fint med Sebastian som mellomnavn Ellers liker jeg veldig godt Johannes, men synes det er penest alene. Men dette er jo smak og behag - dere må kjenne på hva dere synes er fint også!
BubbleBee Skrevet 19. oktober 2012 #20 Skrevet 19. oktober 2012 Vilmer hvis dere skal ha Sebastian som mellomnavn
Cream Skrevet 19. oktober 2012 #21 Skrevet 19. oktober 2012 Vi klarer ikke å bestemme oss for navn. Bare noen dager igjen til termin og nå håper vi på at vi med en gang etter fødselen ser hvilket navn som er riktig. Men jeg er litt redd for at vi kommer til å kalle ham lillegutt, babygutten eller nurket i flere måneder :-S Hvilket navn synes dere er finest? Henry Theodor Vilmer Johannes Evander Tenker på Sebastian som mellomnavn.. Evander! ) Eller Leander, kjempe fint begge to!
lalelilolu Skrevet 19. oktober 2012 #22 Skrevet 19. oktober 2012 Vilmer var kjempefint! Setter det på min egen liste, jeg! Syns helt klart det er finest alene, for jeg er ikke så glad i dobbeltnavn. Men det er jo smak og behag!
Wilhemina Skrevet 21. oktober 2012 #23 Skrevet 21. oktober 2012 Vi klarer ikke å bestemme oss for navn. Bare noen dager igjen til termin og nå håper vi på at vi med en gang etter fødselen ser hvilket navn som er riktig. Men jeg er litt redd for at vi kommer til å kalle ham lillegutt, babygutten eller nurket i flere måneder :-S Hvilket navn synes dere er finest? Henry Theodor Vilmer Johannes Evander Tenker på Sebastian som mellomnavn.. 1. Henry Sebastian 2. Vilmar Sebastian 3.Theodor. 4. Johannes 5. Evander de som det ikke står sebastian bakom synes eg ikke passer med sebastian som mellom navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå