Gå til innhold

Til dere som har fått tidlig graviditetstegn

Anbefalte innlegg

Jeg har vært gravid før og da har tegnene vært eks. utrolig god luktesans og ømme pupper fra helvete.. men nå har jeg fått tegn som jeg ikke får til menstrasjon som jeg forventer å få denne mnd.. og derfor lurer jeg på om noen har opplevd disse tegnene til graviditet..

Jeg hadde eggløsning rundt 8.-9.10, nå har jeg fått virkelig murringer i magen og hvit, "melkaktig" utflod. Bærre ømme brystvorter.

Jeg vet at det er for tidlig å teste men hadde vært kjekt å vite om noen har opplevd noe lignende

Fortsetter under...

Hadde (forventet) eggløsning samtidig som deg jeg også, og har hatt en rar følelse nederst i magen/bekkenet siste par dagene, samt sultenfølelse kort tid etter måltid. Særlig på kveldene. Men jeg synes nå det ville vært merkelig med graviditetstegn såpas tidlig ;-)

Hvis det er 6 dager siden eggløsning, så kan det nok være tegn nå :) Jeg fikk tegn fra 6dpo (egget festet seg 5dpo, vet det pga en liten festeblødning), og fra 6dpo hadde jeg murringer, og de ømme puppene slo inn 8 dpo! :)

Samme her også! El rundt samme tid, veldig trøtt de siste dagene, masse murringer i dag. Fikk også kvalme i dag. Prøver iherdig å overbevise meg selv om at alt er tilfeldig eller at jeg kjenner det fordi jeg kjenner etter.. :P er så redd for skuffelsen hvis det ikke stemmer. Jeg er travel som fy for tiden, men det hjelper ikke, tenker bare på ikm og testing likevel.. huff, må klare å holde meg til neste uke!

Annonse

Sprakk allerede jeg.. ;-) Dvs. at jeg bestilte nettopp 2 billige strimmeltester på nett, samt en digital CB-test! Ikke sjangs til å vente med testing til neste uke, selv om skuffelsen blir stor om testen blir negativ...

Hahaha :P Godt det er flere overivrige her! Ja, jeg har jo egentlige ikke trua på at det har klaffet denne perioden uansett jeg da, så har vel ikke noe å tape på å tidligteste. Aner ikke egentlig når jeg har hatt (eller OM jeg har hatt) EL denne perioden heller :P

Det ble en blendahvit test i dag gitt, som forventet.. Merkelig kombinasjon av å være litt lettet og skuffet. Så nå blir det å vente til etter 22.10... kommer ikke TR da så skal jeg teste igjen. (Høye mål for å klare å unngå å teste ja.... :P )

Det ble en blendahvit test i dag gitt, som forventet.. Merkelig kombinasjon av å være litt lettet og skuffet. Så nå blir det å vente til etter 22.10... kommer ikke TR da så skal jeg teste igjen. (Høye mål for å klare å unngå å teste ja.... :P )

Hvilken test bruker du? Spent på om de billigstrimlene holder mål og gir rett svar. Men er jo uansett litt tidlig å teste, så jeg får prøve å beholde håpet. Tester på lørdag morgen tenker jeg, da pakken sikkert kommer i morgen ;)

Hvilken test bruker du? Spent på om de billigstrimlene holder mål og gir rett svar. Men er jo uansett litt tidlig å teste, så jeg får prøve å beholde håpet. Tester på lørdag morgen tenker jeg, da pakken sikkert kommer i morgen ;)

Brukte billigstrimmel test :) Har testet positiv før med de rundt 9 DPO og det har stemt. Men tenker det blir invenstering i en CB test hvis ikke TR er kommer 22.10 :)

Annonse

jeg testet 9-10-11-12 dpo etter innsetting fra billigtest.no eller noe og de viste alle svak svak positiv strek allerede på første test. men vet ikke om det har noe å si da, men jeg er gravid på tvillinger så kanskje hcg min ble høy fort. krysser alt her for at dere får det til her <3

jeg testet 9-10-11-12 dpo etter innsetting fra billigtest.no eller noe og de viste alle svak svak positiv strek allerede på første test. men vet ikke om det har noe å si da, men jeg er gravid på tvillinger så kanskje hcg min ble høy fort. krysser alt her for at dere får det til her <3

Oj, så kult! Spennende med tvillinger da :) Personlig tror jeg jeg ville fått panikk om det skulle vise seg å være to der inne, men i går tenkte jeg faktisk tanken da jeg var så sinnsykt kvalm og googlet meg frem litt. Leste at de med tvillinger ofte kjenner kvalmen tidligere enn andre.

Oj, så kult! Spennende med tvillinger da :) Personlig tror jeg jeg ville fått panikk om det skulle vise seg å være to der inne, men i går tenkte jeg faktisk tanken da jeg var så sinnsykt kvalm og googlet meg frem litt. Leste at de med tvillinger ofte kjenner kvalmen tidligere enn andre.

ja kvalmen var det som kom først hos meg. Nesten ubeskrivelig kvalm hele dagen, og kan våkne på natten og være det også. småspiser hele tiden og blir mer irritert av å spise når jeg ikke er sulten, men men:) husker ikke akkurat når det slo til men tror ikke jeg var mange dagene på vei.....mulig 1.5 uke eller noe=/ <3 <3

Å teste utpÅ formiddagen noen dager før IKM var i hvert fall ikke noe lurt, for den ble kritthvit... Noe som førte til en skikkelig skuffelse og nedstemthet hos meg akkurat nÅ :(

Men har igjen 1 billigtest og 1 clearblue enda da, sÅ fÅr se om jeg sparer dem til neste uke. Krysser fingrene for at jeg i hvert fall HAR eggløsning nÅ etter at jeg sluttet pÅ p-pillene og at det ikke er noe kluss der. Vet jeg hadde EL like etter pilleblødningen, for da var det skikkelig EL-slim, men denne mnd har jeg ikke hatt tegn til EL og jeg bruker ikke EL-tester.

Uff, ble bare skikkelig lei meg jeg nÅ :( Men kan jo leve i hÅpet til evt. TR kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...